Gå til innhold

alle hemmelige scrappere


Anbefalte innlegg

Skrevet

bruk denne tråden når dere skal spørre spørsmål, eller takke. så slipper vi å jøre ander irritert:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er grei :)

 

Jeg lurer bare litt på hvor mange som har meldt seg på hemmelig scrappe venn?

Skrevet

10 stk som e me denna runden, så e ikke så mange. men d jør alt litt letter åsså:P me å administrere d i allefall. ser jo at noen allerede har fått pakke, så d går jo fint unna:)

Skrevet

Trolltussa73, har pakken din komt? Tenker på stakkars deg som sitter ute ved postkassen og venter..... Begynner vel og bli litt lei nå.

Skrevet

Nei, jeg sitter og venter ennå :(

Men i morgen er det ny dag - nye muligheter!

Skrevet

Tusen takk, min hemmelige venn! Det var jo helt utrolig mye fint. Har sittet og sortert og kost meg, og lagt planer for hvordan jeg skal bruke det. Masse fint papir!

 

Nå må jeg ta meg en tur på presentasjonslisten og se om jeg kan finne deg :)

Skrevet

Til min hemmelige venn

 

Tusen takk for den flotte pakken som kom i posten i dag. Masse flotte ting.

fikk slike blomster som jeg ønsket meg også i mange farger.

så her skal jeg vøre kreativ.

 

Tusen takk.

Skrevet

Rett på første forsøk... ;o)

Det er vel bare jeg som lager kun kort, og ikke scrapper av de som er med her.... ga deg nok litt for mye hint... ;o)

Bra du likte pakken!!

 

Skrevet

Til min superhemmelige venn!

 

Pakken kom i dag. Tusen takk for flotte ark og bling! Kanskje jeg bruker noen av arkene allerede i kveld. Skal sette meg ned og scrappe litt...

Skrevet

Tenke meg at det var godt å komme inn igjen. Du måtte sikkert veldig på do...... Hilsen din suuuuuperhemmelige venn!

Skrevet

Oi, denne så jeg ikke. Da får jeg unnskylde meg som allerede har lagt ut ett takkeinnlegg. Få si tusen takk her også da :)

Skrevet

He he....do var ingen problem. Det var busker og trær ved postkassestativet, og ingen papirmangel heller. Postbudet kom med påfyll av papir hver eneste morgen.

Skrevet

Lin86 og lille Oskar!

 

Du er ikke glemt! Jeg jobber med å sette sammen en scrappe-pakke, venter blant annet på noe i posten.

Skrevet

så koselig!:)

  • 2 uker senere...
Skrevet

Lin86 og lille Oskar: Nå er pakken din i posten!

Skrevet

snuppelure 74

 

Nå er gaven din i posten

Skrevet

Å så spennende da :o)

Skrevet

Tusen takk for pakken! ble kjempeglad:)

er det deg ravna?:)

Skrevet

Tusen takk for pakke fra min hemmelige venn!! den var bare helt utrolig, å falt rett i smak!! :):):)

 

kan du være Lin86 og lille Oskar?

 

Takk igjen :):)

Skrevet

Jepp! så bra at du likte den da!:) koselig:)

Skrevet

å, så flink å gjette.. :):)

men.. så var det jo ikek så vanskelig, med tanke på du skrev du hadde en sønn på 4 mnd :):)

 

takk igjen, for nydelig scrappe-pakke, er ikke hjemem nå, fikk den bare i posten, å tok den med. så når jeg komemr hjem, skal jeg bruke noe av dem i albumet til mini :):)

Skrevet

nå kommer acsløringen:)

 

amalis -> trolltussa

trolltussa -> lifa og eline

lifa og eline -> cheni

cheni -> ravna

ravna -> lin86 og lille oskar

lin86 og lille oskar -> lenej83

lene83 -> tumle 83

tumle83 -> snuppelure 74

snuppelure 74 ->sjeroks

sjeroks - > amelis

 

håpe alle har fått pakke å e fornøyd me runden.

Skrevet

OJ! Det hadde jeg aldri gjettet ;) Moro med fin pakke ihvertfall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...