sjeroks Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 bruk denne tråden når dere skal spørre spørsmål, eller takke. så slipper vi å jøre ander irritert:P
Bølle&Frøet Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 Den er grei Jeg lurer bare litt på hvor mange som har meldt seg på hemmelig scrappe venn?
sjeroks Skrevet 25. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. april 2007 10 stk som e me denna runden, så e ikke så mange. men d jør alt litt letter åsså me å administrere d i allefall. ser jo at noen allerede har fått pakke, så d går jo fint unna:)
Anonym bruker Skrevet 26. april 2007 #4 Skrevet 26. april 2007 Trolltussa73, har pakken din komt? Tenker på stakkars deg som sitter ute ved postkassen og venter..... Begynner vel og bli litt lei nå.
Trollet73 Skrevet 26. april 2007 #5 Skrevet 26. april 2007 Nei, jeg sitter og venter ennå Men i morgen er det ny dag - nye muligheter!
Ravna Skrevet 26. april 2007 #6 Skrevet 26. april 2007 Tusen takk, min hemmelige venn! Det var jo helt utrolig mye fint. Har sittet og sortert og kost meg, og lagt planer for hvordan jeg skal bruke det. Masse fint papir! Nå må jeg ta meg en tur på presentasjonslisten og se om jeg kan finne deg
lifa og Eline Skrevet 26. april 2007 #8 Skrevet 26. april 2007 Til min hemmelige venn Tusen takk for den flotte pakken som kom i posten i dag. Masse flotte ting. fikk slike blomster som jeg ønsket meg også i mange farger. så her skal jeg vøre kreativ. Tusen takk.
cheni Skrevet 27. april 2007 #9 Skrevet 27. april 2007 Rett på første forsøk... ;o) Det er vel bare jeg som lager kun kort, og ikke scrapper av de som er med her.... ga deg nok litt for mye hint... ;o) Bra du likte pakken!!
Trollet73 Skrevet 27. april 2007 #10 Skrevet 27. april 2007 Til min superhemmelige venn! Pakken kom i dag. Tusen takk for flotte ark og bling! Kanskje jeg bruker noen av arkene allerede i kveld. Skal sette meg ned og scrappe litt...
Anonym bruker Skrevet 27. april 2007 #11 Skrevet 27. april 2007 Tenke meg at det var godt å komme inn igjen. Du måtte sikkert veldig på do...... Hilsen din suuuuuperhemmelige venn!
Tumle83 Skrevet 27. april 2007 #12 Skrevet 27. april 2007 Oi, denne så jeg ikke. Da får jeg unnskylde meg som allerede har lagt ut ett takkeinnlegg. Få si tusen takk her også da
Trollet73 Skrevet 27. april 2007 #13 Skrevet 27. april 2007 He he....do var ingen problem. Det var busker og trær ved postkassestativet, og ingen papirmangel heller. Postbudet kom med påfyll av papir hver eneste morgen.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2007 #14 Skrevet 28. april 2007 Lin86 og lille Oskar! Du er ikke glemt! Jeg jobber med å sette sammen en scrappe-pakke, venter blant annet på noe i posten.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #16 Skrevet 10. mai 2007 Lin86 og lille Oskar: Nå er pakken din i posten!
Linda og lille Oskar Skrevet 11. mai 2007 #19 Skrevet 11. mai 2007 Tusen takk for pakken! ble kjempeglad:) er det deg ravna?
lenej :o) Skrevet 16. mai 2007 #21 Skrevet 16. mai 2007 Tusen takk for pakke fra min hemmelige venn!! den var bare helt utrolig, å falt rett i smak!! :) kan du være Lin86 og lille Oskar? Takk igjen :)
Linda og lille Oskar Skrevet 16. mai 2007 #22 Skrevet 16. mai 2007 Jepp! så bra at du likte den da! koselig:)
lenej :o) Skrevet 17. mai 2007 #23 Skrevet 17. mai 2007 å, så flink å gjette.. :) men.. så var det jo ikek så vanskelig, med tanke på du skrev du hadde en sønn på 4 mnd :) takk igjen, for nydelig scrappe-pakke, er ikke hjemem nå, fikk den bare i posten, å tok den med. så når jeg komemr hjem, skal jeg bruke noe av dem i albumet til mini :)
sjeroks Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #24 Skrevet 20. mai 2007 nå kommer acsløringen:) amalis -> trolltussa trolltussa -> lifa og eline lifa og eline -> cheni cheni -> ravna ravna -> lin86 og lille oskar lin86 og lille oskar -> lenej83 lene83 -> tumle 83 tumle83 -> snuppelure 74 snuppelure 74 ->sjeroks sjeroks - > amelis håpe alle har fått pakke å e fornøyd me runden.
Trollet73 Skrevet 20. mai 2007 #25 Skrevet 20. mai 2007 OJ! Det hadde jeg aldri gjettet Moro med fin pakke ihvertfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå