Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 Hvor mye tid (samlet) tror dere mennene deres bruker sammen med barna deres hver dag? Pappaen her i huset er student, og jeg regnet derfor med at han skulle bruke litt mer tid med barnet sitt enn han faktisk gjør. I dag har det blitt 20 minutter leke tid, å nå har han dratt. Det er litt ekstremt da, men samlet bruker han kanskje 1time i gjennomsnitt hver dag (lek og stell).
Mamma til 2 godklomper Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 nesten ingengting, sikkert 1/2 time kvar dag. helledussen. han jobber frå 9 til 5 og so driv han og temmer hestene sine i stallen etterpå...
*bolla pinnsvin* Skrevet 25. april 2007 #3 Skrevet 25. april 2007 Omtrent fra han kommer fra jobb til tassen legger seg (minus middagsspising). Blir jo ikke mer enn et par timer, for gutten vår legger seg halv sju.
Gjest Skrevet 25. april 2007 #4 Skrevet 25. april 2007 Nå om dagen; nesten all våkentiden hennes, alle bleieskift, morgen og natt stell, han legger henne, synger osvosv. Han gjør mao alt utenom å amme henne. Hender jeg mater henne så han får litt pappatid. Normalt, når vi er hjemme og han jobber bruker han ca 3-4 timer med henne. Jobber natt og sover til ca kl 13-14 og tar så over lillemor.
rødhette* Skrevet 25. april 2007 #5 Skrevet 25. april 2007 Vi bruker vel ca like mye tid på lillegutt. Han jobber skift, så han får veldig mye tid sammen med lillegutt pga det
Mammaja 120107 Skrevet 25. april 2007 #7 Skrevet 25. april 2007 På hverdagen blir det stort sett all tid han har før og etter jobb mens barna er våkne. I helga bruker han også mesteparten av tiden på barna.
Vilhaentil! Skrevet 25. april 2007 #9 Skrevet 25. april 2007 FØR: i gjennomsnitt en liten time. var ikke særlig fornøyd med det... NÅ: hele dagen! Jeg har nemlig klart å knekke foten, så jeg er sykemeldt og han måtte ta pappapermen sin (som aldri hadde blitt brukt hvis ikke dette hadde skjedd) Jævlig kjipt å sitte her med gips foten, men må vel innrømme at jeg ser visse fordeler med det også...*lol*
Gjest Skrevet 25. april 2007 #10 Skrevet 25. april 2007 Min samboer reiser endel offshore...når han er hjemme deler vi sån ca likt på det, vi står opp annen hver dag osv!
Chiquita Bananas Skrevet 25. april 2007 #11 Skrevet 25. april 2007 Er varierende.... I dag var det ikke mye....1,5 time på dagen utenom hele natta og morgenen ;op Men han kan sende meg i seng og ta lillegutt flere timer og nå har han tatt over nettene og morgenene så jeg får sove hele natten uten avbrytelser - og er ikke vanskelig å avlaste meg om jeg spør.
LisaColli Skrevet 25. april 2007 #12 Skrevet 25. april 2007 han kommer hjem fra jobb 17.30 og hun legger seg 21.30. på den tiden bruker han kanskje 1 time.oppfordrer han til å ta henne litt mer, siden jeg da har henne 23 timer i døgnet.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 26. april 2007 #13 Skrevet 26. april 2007 Vi er begge hjemmeværende (pga sykdommen min, og det at vi er studenter uten noe obligatorisk oppmøte), så begge to bruker masse tid på snulla!:-)
Gjest Skrevet 26. april 2007 #14 Skrevet 26. april 2007 begge er hjemme her og jeg ammer ikke så vi er vel like mye sammen med snuppa hele dagen.pappan mater og steller også men på natten har jeg henne..mannfolk våkner jo ikke:) hehe.han har istedet fast bading/kveldsstell hver kveld kl syv pluss legging. for da er jeg i stallen. men hadde noen runder hvor jeg fortalte litt hvor skapet måtte stå... og nå er alt bare herlig:)
Mammas_2_solstråler <3 Skrevet 26. april 2007 #15 Skrevet 26. april 2007 de dagene han jobber 1-2 timer. Når han har fri fra jobb, pappaperm osv. så bruker han 3-4 timer.
Gjest Skrevet 26. april 2007 #16 Skrevet 26. april 2007 Veldig forskjellig fra dag til dag. Han jobber veldig mye og det er dager han ikke ser gutten en gang. Nå har han begynt å bruke gutten som vekkeklokke. Før dro han på jobb i 6-tiden, nå venter han til gutten våkner, koser litt også drar han. De helgene han har fri, står vi samtidig og bruker like mye tid på gutten.
Vildur Skrevet 26. april 2007 #17 Skrevet 26. april 2007 Hverdager: kommer hjem i 17-tiden, lille legger seg 18.30, så det blir ikke mye tid. Helg: vi bruker ca. like mye tid sammen med gullet. Gleder meg til 1. juni, for da skal mannen min ha pappaperm + ferie i tilsammen 2 mnd, og vi skal være hjemme sammen:-)
Mirakeljenta08 Skrevet 26. april 2007 #18 Skrevet 26. april 2007 omtrent ingenting dessverre. han jobber så mye så her det mamma som gjør alt. litt leit for han er så avhengig av mamma så vi får prøve å brke helgene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå