*Villekulla* Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 Er i uke 22 nå og er sulten hele tiden. Til og med når jeg våkner på natta merker jeg at jeg er sulten. Heldigvis har jeg dilla på frukt & grønt nå så jeg kommer vel ikke til å legge på meg all verden av det. Spiser ørten ganger daglig. Har alltid vært glad i mat, men dette har jeg ikke opplevd før. Noen som har det på samme måte?
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 Måtte bare kommentere at jeg hadde det stikk motsatt med snulla...hadde ikke lyst på noe som helst, og brekte meg kun av tanken på frukt og grønt!
*Villekulla* Skrevet 25. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. april 2007 Da var du heldig! Slitsomt å gå rundt å være sulten hele tiden. Var kvalm fra uke 7-17 og da spiste jeg ingenting
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 25. april 2007 #4 Skrevet 25. april 2007 kjenner meg igjen her.. er myyyye sulten.. har lyst paa alt.. os er helt heeekta paa is.. vannis.. spiser iallefall 2-3 til dagen..... Men spiser mye og ofte.. foeler jeg selv da:P noen ganger er jeg saa skrubbsulten at jeg spiser saa mye at jeg er kvalm etterpaa hehe... Huff... ikke noe greit aa vaere saa mye sulten... er veldig slitsomt... og saa kan man gjoere fint lite med det ogsaa... dersom jeg ikke faar i meg noe naar jeg foeler meg sulten, ender jeg opp kvalm... lurer paa hvordan jeg kommer til aa se ut til slutt heheh :P
*Villekulla* Skrevet 25. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. april 2007 Jeg for min del kommer til å se ut som en hvalross når jeg er 9 måneder på vei, hehe :-)
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 25. april 2007 #6 Skrevet 25. april 2007 Heldig var jeg ikke...var i tillegg kvalm til 3. trimester. Og matlysta kom ikke tilbake da snulla var ute...fikk i meg så lite at jeg ikke fikk nok melk til snulla. Måtte rett og slett slutte å amme for å bruke alle energien på meg selv!
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 25. april 2007 #7 Skrevet 25. april 2007 hihihi da er vi to :D kommer til aa bli komisk aa se meg komme vaggende til sommeren.. har allerede lagt paa meg mer enn 10 kilo.. og er naa i min 23 uke.. hjelp.. hehe..jaja. men vi faar troeste oss med at denne siiiinnsyke matlysten gaar over etterpaa.. forhaapentligvis heheh... saa faar vi ta vekta da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå