monlimamma til 3 vakre jenter Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 ...og tatt første "dose". Leste her tidligere i dag at det skal gjøre fødselen lettere. Vet jo ikke om det hjelper, men absolutt verdt et forsøk. Er 38+2 så jeg burde vel startet tidligere, men bedre sent enn aldri...
VinterSol+2 Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 hva er det de gjør som gjør at fødselen kan gå lettere? hva er effekten, lissom?
Småbarnstreff Skrevet 25. april 2007 #3 Skrevet 25. april 2007 Hos meg ga de masse kynnere som er med og styrker livmora. Har hørt (om jeg ikke husker feil) at de kan hindre revning (det hjalp ikke meg, ble sydd både her og der), og at de skal hjelpe livmora å trekke seg sammen fortere etter fødselen. Jeg har gode erfaringer, har skrevet litt om det i et annet innlegg her.
VinterSol+2 Skrevet 25. april 2007 #4 Skrevet 25. april 2007 hm, så ikke egentlig noen god ide for de av oss som har hatt hyppige kynnere siden starten av andre trimester, altså? evnt bare når du er fødeklar, så du ikke setter i gang noe, lissom...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå