Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 Datteren min satt oppå en sånn gåbil, og datt så det sang i gulvet med bakhodet. Hun gråt et par minuttter, så virket det bra igjen. Dette er et kvarter siden, hun virker normal. Bør jeg allikevel ringe lege?
så var vi 4 Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 nei det trenger du ikke hvis hun er i god form. Bare pass på om hun blir kvalm/dårlig, veldig mye trøtt osv.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #3 Skrevet 25. april 2007 Tror ikke en lege kan gjøre noe mer for dere. Knall og fall vil du se mye mer til fremover. Om barnet derimot begynner å kaste opp etter et fall bør lege kontaktes.
ejiec++ Skrevet 25. april 2007 #4 Skrevet 25. april 2007 jeg hadde nok ikke ringt... Se det an - hvordan virker hun? Hvis hun blir veldig trøtt, eller kaster opp - ring lege. MEN det er ingen her inne som egentlig kan uttale seg om dette - vi ser henne ikke. Du må finne ut av dette , se an formen hennes- hvis du er usikker, så ring lege. Det går nok bra :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå