Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 Jeg har en sønn på 1mnd. Jeg lurer på når man legger babyer under under babygym og uroer. Eller når man gir dem en rangle. Min gutt virker bare stresset når jeg prøver noe nytt. Aller mest vil han ligge i sengen sin. Ikke liker han noe særlig å ligge i armene mine heller. Skal babyer lære seg å like leker? Eller skal dette komme automatisk? Usikker på om jeg skal vente på ham, eller om han venter på at jeg skal komme med noe spennende.
Gjest Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 Knøttet har først nå (snart 3 mnd) begynt å vise interesse for leker...og det bare så vidt. Han liker bare et par ting som lager lyd + har sterke kontraster, også liker han en bok vi har med babyfjes.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #3 Skrevet 25. april 2007 Tusen takk for svar! Flott å høre andres erfaringer. Ikke så lett når man ikke har noe å forholde seg til ellers. Greit å vite at jeg ikke bør stresse på og har god tid.
Gjest Skrevet 25. april 2007 #4 Skrevet 25. april 2007 Ikke noe å stresse med nei. Her var det mest tantebarna våre som var ivrige på at han skulle vise litt interesse for leker. De ble superglade da han endelig brydde seg litt
Lillebror og stoerebror Skrevet 25. april 2007 #5 Skrevet 25. april 2007 gutten vår begynte vel når han var en mnd. lå under babygymmen og bare så på lekene og koste seg. Nå ligger han der også, men nå spreller han som en gal, gurgler og ler. Brukte rangla mye da han var 1 mnd. tok den sakte fra den ene siden til den andre. De trenger mye hjelp til å leke fra starten.
Lillebror og stoerebror Skrevet 25. april 2007 #6 Skrevet 25. april 2007 nå er han 3 mnd. leker masse med babygym, koseklut, bamse, myk bok og rangle
Chiquita Bananas Skrevet 25. april 2007 #7 Skrevet 25. april 2007 Min var tre måneder da han begynte å få interesse for ting rundt seg. Han har en tøybok som elsker med et speil på baksiden (elsker å se seg selv i speilet). Den er formet som en sommerfulgl og har masse forskjellige ting som barnet kan sanse - myk og god med masse farger og det som er det store er vingene som knitrer. Har også en leke med masse farger som rangler, forskjellige mønsterer og knitrer. Den er veldig populær til barna som ser den. Du må prøve deg frem med hva babyen liker - min elsker alt som knitrer og lager lyd. Elsker å være under babygymmen og slå på rangla og marihøna som knitrer (dem er favoritten). Men hvis du maser på ham så kan det være at han føler det som press og mas og ikke ha interesse for leker....du får prøve deg frem med litt forskjellig )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå