BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 Tåler de ferdig-saus som inneholde løk? Tenker på Knorr sin Bernaisesaus. Er vel ikke så mye løk i den? Iallefall ikke sånn skikkelig løk. Spiste Toros gryterett en gang, og da var det ramaskrik etterpå. Tør liksom ikke å eksperimentere helt enda, siden tulla bare er 4 uker enda..
Møøø Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 Snuppa mi har bare reagert hvis jeg har spist rå løk, ikke om jeg har spist stekt løk. Sånn løk som er i sauser bør vel kunne gå greit. Ikke sikkert det var løken i toro-gryta hun reagerte på heller, får sjøl luft i magen av gryterett, så da kan vel babyen få det å?? Men alle babyer er forskjellige da, så en vet jo aldri... Men jeg ville nok tatt sjansen på sausen jeg ;o)
Duddlidu Skrevet 25. april 2007 #3 Skrevet 25. april 2007 Babyen min tåler nesten ikke noe, hehe.. så her må jeg holde meg unna sauser med løk i.. og melk i... og sterkt krydder... og kakao.. og .. blæ, blir sprø av slikt, MEN, det finnes sauser uten løk også, man må bare lete litt.. ikke så mange av dem. Men det kan jo hende ikke jenta di er så sensitiv, eneste måten å finne ut det på er egentlig bare å prøve... ingen fasitsvar å gi gitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå