Gå til innhold

"hyperaktiv" ved leggetid (5mnd gutt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

dei siste par nettene har han vore heilt hyperaktiv ved leggetid og hyler av glede og fekter med armene, men so er han kjempetröytt likevel.

3.5 time siden siste lur og når eg legg han i senga si so protesterer han KJEMPEMYKJE..... vrææææler og vil aldeeeeles ikkje ha smokk. han slutter med ein gong eg tek han opp og so sprudler han att.

i går etter ein laaang stund fekk eg lurt smokken inn i munnen og då sovna han på 1 minutt.

merkeleg. trur de at det har noko å gjera med at eg ammer han rett för eg legg han? eller? forresten so söve han bra om dagen. ingen problemer med legging.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

snuppa her er også sånn.. og da har det nok ikke noe med amming å gjøre hvertfall... tror det er vanlig,...

Skrevet

Her er det også sånn noen ganger, men merker det mest om hun får både grøt, morsmelk og f.eks sviskesaft eller malt for hard mage. Med alt dette på samme måltid blir det mye sukker (altså, alt har jo naturlig sukker i seg), og da blir hun litt hyper. Jeg bruker å drøye en halvtime etter mat før hun legger seg, for da har hun som oftest roet seg litt. Men turner litt i senga allikevel da.

Skrevet

Kanskje han er overtrøtt? Selma blir iallefall sånn når hun er det....

Ser at du fikk i november. Du vet at vi har en egen side?

Skrevet

å ja? eigen side? den skal eg sjå på.

Jau eg har tenkt litt på om han er overtrött, men er ikkje 3 timer fint för nattesövnen? skal eg la det gå 2.5 kanskje? kan kanskje pröve det.. og kanskje ikkje la han amma/eta noko rett för legging..

Skrevet

men når babyen skriker og skriker (har ikkje vondt nokon plass) når ein legger den i senga, skal ein gå ut av rommet etter godnattsang og kyss på kinnet? eller skal ein berre vera ved siden av senga og pröva å trösta?

vert ikkje beibien berre sint av å sjå deg der? Mammaen som berre står der og ikkje "hjelper"?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...