kokko Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 ja jeg vant vist konkuransen, men så måtte jeg bli satt i gang pga svangerskapsforgiftning.... det er ikke så lenge før du heller får se den lille i magen. det er vært ventingen... for når du først får den lille opp til deg så har du glemt ut alle 9 mnd + overtiden og selvefødselen.... då er du så opptatt av den lille at alt annet spiller liten rolle. nå er vi hjemme og stor koser oss. han er jo så snille... det er pupp soving pupp soving og store søsteren passer på slik at vi skifter bleier på han sån innimellom.... tro han har gjort basj nå mamma, tro vi må skifte bleie på han... og så går vi ut for å skifte... ikke altid det er basj i den, men store søsteren syns det er så stas med å være med å skifte bleie.. eller å være med å vaske han.... jeg skal krysse fingrene for at det skjer noe snart med deg og alle andre som går på overtid
mille80 Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 Hehe:) ja, gratulerer nok en gang:) Ikke for det, unner ikke folk å bli satt i gang altså, egentlig litt engstelig for at jeg skal bli det selv. Hører så mange som snakker om så mye vondere og hardere fødsler.. uff og uff. Jeg også har jo hatt symptomer på svangerskapsforgiftning en lang stund, derfor får jeg også overtidskontrollen litt tidligere (får i morgen..) Spennende! Hehe, storesøster høres jo bare så stolt ut da, kjempe koselig! Dere får kose dere masse i disse dagene! Så håper jeg på å følge etter om ikke lenge (en uke over i morgen...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå