Chiabatta Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 Skal ut og handle for mange tusen til helgen, for det er enda mye igjen. Termin om en mnd, så nå mååå det gjøres. Noe dere venter med å kjøpe til etter fødselen? Hvor mye koster Maxi Cosi?
Gjest Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 Har vel d aller meste klart. Vogna er på tur i posten. Mangler bil-stol og kanskje litt klær. Ellers har vi alt fra før. Deilig.
Mamma mai-07 *på overtid* Skrevet 25. april 2007 #3 Skrevet 25. april 2007 Maxi Cosi koster ca.1500.- uten isofixen. Men ser at de nå har tilbud på bl.a Babyshop på den. Sjekk hjemmesidene.
Mamma mai-07 *på overtid* Skrevet 25. april 2007 #4 Skrevet 25. april 2007 ...ja,og har alt klart.Alt i hus=)
tina 79:) Skrevet 25. april 2007 #5 Skrevet 25. april 2007 Maxi Cosi er på fast lavpris hos Barnas Hus til 999,- Jeg har ventet med brystpumpe, fordi jeg rett og slett ikke vet hva jeg vil ha. Babyshop leier ut til 18,- døgnet, så jeg tenkte jeg skulle prøve meg litt frem etter hvert. Babycall har jeg heller ikke kjøpt, fordi jeg ikke aner hvilken jeg skal kjøpe. Men, har bilsete, seng, vogn, stellebord, badebalje, produkter til stellebordet, noen klær, håndklær, kluter, og masse annet småplukk på plass. Babyutstyr er kjempedyrt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå