Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei prøver å spørre her også jeg... er det noen her som har mistet den ene tvillingen? er 9 uker på vei nå.mistet den andre i uke 7. lurer på om det kommer til å gå bra med den andre? har sett hjerteslag på ul,,og den vokser som den skal. trenger jeg bekymre meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tanta mi mistet den ene tvillingen tidlig i svangerskapet. Søskenbarnet mitt er nå 8 år, så alt går sikkert bra med den andre babyen:)

Skrevet

Det er visstnok ganske vanlig å miste den ene tvillingen tidlig. De fleste får bare en liten blødning og visste ikke engang at de bar på tvillinger.

I de fleste tilfeller går det veldig bra med den andre tvillingen, og moren får et normalt svangerskap etter den første blødningen.

Det går nok bra!

Lykke til.

Skrevet

takk for svaret... jeg blir mye roligere når jeg hører om andre som har gått ihjennom det samme som meg,og at det har gått br,skal på ul om to uker, blir spennende.

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Kjenner faktisk en del som har opplevd det her! Var ei som blei så skikkelig lei seg over å miste (hun trodde hun bare hadde 1 i magen), men noen uker seinere så viste det seg at hun fremdeles var gravid...gikk bra med babyen!:-)

Skrevet

jeg trodde jeg bare hadde en jeg også.fikk beskjed om at jeg hadde mistet,gikk faktisk 10 dager og trodde jeg hadde mistet,helt til jeg ble kvalm,da skjønte je at noe ikke stemte,fikk ul,der så de den lille spiren min som vokste,og den som ikke klarte mer,,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...