Gå til innhold

Sluttet tvert å ta brystet. 5mnd


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Fredag våknet jeg med ufattelig vondt i brystene, spesielt det ene. Forstod straks at det var begynnende betennelse, men forsøkte å tømme meg ofte. Lillejenta ble samtidig syk (veldig tett i nesen og feber) og nektet å spise. Stresset ikke så mye da, men da hun fremdeles ikke ville ha lørdagen, prøvde jeg til slutt med flaske. Den tok hun fint. Tenkte det antakelig var pga den tette nesen, og forsøkte pupp etterpå, men hun har kun godtatt det en gang natt til lørdag og en gang i går morges. Har derfor måttet gi henne flaske til alle måltider. Har ikke betennelse lenger, og har derfor pumpet meg for å gi flaske. Men hun vil ikke ha melken min på flaske heller. Smaker den vondt rett og slett? Merker at det knapt er melk igjen. Bør jeg pumpe meg for å holde oppe produksjonen, i håp om at hun tar brystet igjen. Eller er det håpet ute? Hva med å gi det på flaske? Er det bare mye arbeid og lite vits? Noen med erfaring?

Hilsen en som hadde håpet å amme til hun var 1 år.............

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

 

Ville bare si at jeg tviler på at alt håp er ute! Har ikke greie på dette selv, men ville bare råde deg til å poste dette innlegget på ammedebatten også, evt. rope på Expat eller Blomman.

 

De pleier jo å ha en kur for det meste!

 

Lykke til, det ordner seg helt sikkert:-)

Skrevet

Takk for tipset. Skal prøve ammedebatten også!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...