To gutter og en jente Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 Hei! Fredag våknet jeg med ufattelig vondt i brystene, spesielt det ene. Forstod straks at det var begynnende betennelse, men forsøkte å tømme meg ofte. Lillejenta ble samtidig syk (veldig tett i nesen og feber) og nektet å spise. Stresset ikke så mye da, men da hun fremdeles ikke ville ha lørdagen, prøvde jeg til slutt med flaske. Den tok hun fint. Tenkte det antakelig var pga den tette nesen, og forsøkte pupp etterpå, men hun har kun godtatt det en gang natt til lørdag og en gang i går morges. Har derfor måttet gi henne flaske til alle måltider. Har ikke betennelse lenger, og har derfor pumpet meg for å gi flaske. Men hun vil ikke ha melken min på flaske heller. Smaker den vondt rett og slett? Merker at det knapt er melk igjen. Bør jeg pumpe meg for å holde oppe produksjonen, i håp om at hun tar brystet igjen. Eller er det håpet ute? Hva med å gi det på flaske? Er det bare mye arbeid og lite vits? Noen med erfaring? Hilsen en som hadde håpet å amme til hun var 1 år.............
SpiseLise Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 Hei! Ville bare si at jeg tviler på at alt håp er ute! Har ikke greie på dette selv, men ville bare råde deg til å poste dette innlegget på ammedebatten også, evt. rope på Expat eller Blomman. De pleier jo å ha en kur for det meste! Lykke til, det ordner seg helt sikkert:-)
To gutter og en jente Skrevet 25. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. april 2007 Takk for tipset. Skal prøve ammedebatten også!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå