Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 Det var et fryktelig til ramaskrik her for en stund siden da det var anonym etter anonym som reklamerte for kk-design. Nå er det forsyne meg samme leksa igjen om Torunn på QXL!!!!!!!!!! Anonym etter anonym. Alla har liksom kjøpt hos henne. Det tror jeg ikke noe på at denne sømmen er så fantastisk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Har hørt mye rart angående søm osv. Så at det er såååååååå fantastisk kan jeg ikke tenke meg. Kvalitet er kvalitet, så ikke mange her tenker jeg av de anonyme som tenker KVALITET!!!! Jeg velger selv å være anonym i dag, men ellers er jeg aktivt med her i forskjellige tema. Ikke så meget inne på bryllupp.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 Vi har vel lov å svare når folk spør vel?det dukker jo stadig opp nye folk som spør,så da svarer vi som vanlige høflige folk gjør!!Så hva er problemet ditt?Vi har lov til å diskutere akkurat det vi vil uten at du skal komme med frekke bemerkninger. Og bare så du veit det,så har jeg hatt med kjolen min til skredder for å sy den inn litt pga jeg slanket meg litt,og hun sa at det var kjempekvalitet til kjempepris.Så ikke kom her og kom her!!!!!!!
Gjest Skrevet 26. april 2007 #3 Skrevet 26. april 2007 Jeg er en av de som har spurt litt rundt dette med Torunn på QXL. Rett og slett fordi jeg vurderer å bruke henne, og da vil jeg ha litt feedback fra andre her inne som har brukt henne tidligere. Ta deg sammen, og ikke vært så sur!
Gjest Skrevet 26. april 2007 #4 Skrevet 26. april 2007 Det var da svært så sinna HI var, da.... Jeg tror ikke det er Torunn som skriver alle disse trådene hvor Torunn nevnes. Det er rett & slett vordende bruder som hjelper hverandre og deler erfaringer ) Surpompen!!
♥Snulder Skrevet 26. april 2007 #5 Skrevet 26. april 2007 Skjønner ikke at du gidder bruke energi på å sutre over slikt jeg HI! La vær å les innleggene da vel
*Ametyst81* Skrevet 27. april 2007 #6 Skrevet 27. april 2007 Denne siden er vel et sted hvor vordende bruder kan tipse hverandre om ting! Jeg tipset om TorunnR fordi jeg hadde bestilt derfra og var så fornøyd. Sikkert noen som har lyst på en litt billigere kjole, men som ikke tør. Da er det jo greit å dele erfaringer. Jeg skal love deg at jeg hadde gitt beskjed om ho ikke var å anbefale også!!! Har selv fått mange tips her inne, om kake, hårpynt, sko o.l. Og vet ikke hva jeg skulle gjort uten, har gjort en del kupp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå