Mamma`N Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 var hos JM for en uke siden, da hadde jeg 2 cm åpning og hun prøvde å løsne litt på hinnen rundt åpningen( ikke direkte stripping). var der i dag morges igjen og tok UL (alt bra) og så strippet hun meg. har nå 3 cm. og jordmor sa at mer moden går det ikke ann og bli:) hun sa mange går med åpning lenge men var litt annerledes dette her kjente hun. så hun mente jeg hadde født over helgen. tror dere jeg kan håpe litt på dette??? fått tegningsblødning også
ღDidrikmamsenღ Skrevet 25. april 2007 #3 Skrevet 25. april 2007 Den blødningen din kommer nok av at jordmor strippet deg. Man blør gjerne da. Har hatt 3 cm åpning i allefall siden de sjekket meg forrige tirsdag, kanskje enda lengre også. Det er så dumt når jordmødre sier slikt, for man får forhåpninger. Jeg fikk også høre at jeg var "overmoden" faktisk, men går nå her like kulerund enda...
Mamma`N Skrevet 25. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. april 2007 huff...jeg føler med deg altså...jeg går til spesialist pga sykdom i svangerskapet så jeg håpet liksom hun hadde peil da...ja ja, det er vel lov å håpe litt da...klarer nesten ikke gå for hodet er så langt ned og føler at tiden er veldig inne... når har du termin?
ღDidrikmamsenღ Skrevet 25. april 2007 #5 Skrevet 25. april 2007 Har termin 3.mai, menstermin på fredag (noe som jeg vet stemmer!!) Du da? Er forresten andregangs jeg da
Mamma`N Skrevet 25. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. april 2007 jeg er førstegangs og har termin 5 mai. JM mente det var uvanlig at jeg var såå moden så tidlig og som førstegangs..tvi tvi hvor skal du føde da? jeg skal føde i Tønsberg
mamma`nmed2små Skrevet 25. april 2007 #7 Skrevet 25. april 2007 jeg fikk beskjed igår at jeg IKKE va moden, å hadde bare 1 cm åpning.. hun strippa meg, å nå sitter jeg her me rier hver 4-5 min=) (me mindre de er falske da...) men jeg er 11 dager på overtid da...
monlimamma til 3 vakre jenter Skrevet 25. april 2007 #8 Skrevet 25. april 2007 hei lillegutt i magen, jeg skal også føde i tønsberg, har termin 9.mai, er 3. gangs
Mamma`N Skrevet 25. april 2007 Forfatter #10 Skrevet 25. april 2007 oi så spennende da...håper det er noe på gang da:) masse masse lykke til ihvertfall:)
nick_351636 Skrevet 25. april 2007 #11 Skrevet 25. april 2007 Jeg skal også føde i tønsberg, har termin 8.mai
Mirakelungen Skrevet 25. april 2007 #12 Skrevet 25. april 2007 Hadde jeg vært deg ville jeg ikke håpet for mye, Jeg gikk med 3 cm åpning med første ungen i en uke. Har hørt om de som har gått lengre,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå