Gå til innhold

Snuppa våkner oftere om natten, andre opplevd samme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini er nå 3,5 mnd, og har i det siste begynt å våkne så ofte om natten. Tidligere sov hun fra 20.00 til 05.00 (ca +/- en time). Nå kan hun prestere å våkne nesten hver time fra ett og utover. Til nå har jeg bare gitt smokken, men hun blir liggende og kave og miste hele tiden. Jeg blir sliten av nesten ikke noe søvn, og det samme blir hun (hun er så grinete om dagen). Andre opplevd lignende? Tips, trøst?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ammer du?

Da er det mest sannsynlig økedøgn. Det er veldig mange som begynner å våkne ofte på natta rundt 3-4mnd alder. Noen har øke døgn og er fornøyd og tilbake til hele netter etter dette, mens andre trenger å begynne m litt fast føde fra 4 mnd.

Skrevet

Jeg opplever det samme akkurat nå. Holder på å bli sprø. Har gitt litt mme på kvelden og idag har han fått litt på ettermiddag også, men jeg føler han gulper mye mer etter det. Han er 3,5 månder. Harholdt på sånn i 2 uker, og det får da være måte på økedøgn, så lenge kan det vel ikke vare? :-)

Skrevet

Opplevde det samme med Hannah da hu var 3,5 mnd. Da begynte jeg å gi henne litt grøt på kvelden+ammet henne etterpå.. og dette hjalp i allefall her i gården;)

Skrevet

Ga du grøt etter 3,5 mpnder?. Hvor tykk hadde du den? Og var det bare et par skjeer? :-)

Skrevet

Ja, ga Nestle Havregrøt med ris og hvete. Lager den slik at den renner av skjeen..og begynner bare med litt og øker gradvis. Et lite råd i starten er å bare duppe skjeen i grøten og holde tuppen av skjeen skrått inn i munnen slik at gråten sakte renner inn i munnen mens babyen selv sutter på den..hvis du skjønner;) Hannah har spist grøt til kvelden de siste 2-3 ukene og nå de siste dagene har jeg most litt banan og hatt oppi grøten også..de liker hun;)

Skrevet

Har egentlig blitt værst på dagen her.Thea er 3,5mnd og har sovi en langdupp på 3-5timer +1-2 smådupper utnom,hver dag.Og sover til tili mårran før hu får første puppen.Så har jo bare vært så snill og flink.

Men nå de 2 siste dagene har hun forandret seg sånn.I dag sov hun 2halvtimers dupper og en 2 timers.Og var jo så overtrøtt når hu la seg istad.Måtte inn å putte smokk ørti ganger,men nå er det heldigvis stille,håper det varer til i morgen.Men problemet på dagen er at hun våkner 10min etter at hun er lagt ut,så må gå å putte sokk hele tiden,og triller vi tur så våkner hun når vogna stopper.Alt har bare blitt tull altså,det er så slitsomt.Har ei på 2 år som er veldig aktiv og starter morgen i 5- 6 hver dag så blir lite søvn.

Håper det går seg til igjen,eller???............

Skrevet

Kan du ikke prøve litt grøt på formiddagen da? før den langduppen hun tidligere hadde;) er slitsomt med lite søvn ja..jeg klager ikke her, Hannah har skjemt meg bort fra dag en..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...