Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillemor på to måneder er så tett i nesa på natta at hun ikke får spist ordentlig. Hun har vært mye tett i nesa siden hun ble født men jeg synes det har blitt værre. Prøver å skylle med saltvann og bruke nesesuger, eller dryppe med morsmelk, men hun blir bare tettere og tettere. Lurer på om bruk av saktvann over tid kan gjøre at hun blie enda tettere. Noen som har opplevd det samme? Noen gode tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, vi opplevde det samme da poden var rundt 2 mnd.. vi slutta til slutt med saltvann og vips var det bedre;=)

det er visst veldig vanlig at de er litt tette i nesa::..:=)

Skrevet

Jeg har en på 3 mnd. Hun har vært tett i nesa helt siden hun ble født. Vi har god effekt av saltvannsdråper, tror ikke de kan bli værre, eller avhengig av det.

Skrevet

gutten min har vært plaget med tett nese helt siden han ble født- han er 7 mnd nå. me har alltid brukt saltvann- det hjelper han for ellers får han ikke sove eller spise skikkelig. han har hatt ørebetennelser - det har gått hull på trommehinna, og spesialisten som vi var hos sa at tett nese fører til at det lettere blir trykk i ørene slik at trommehinna sprekker.

spesialisten anbefalte at med en gang ungen får tett nese at det brukes mm eller saltvann for å løse det opp.

det er ikke farlig å bruke saltvann, og det går ikke an å være avhengig av det heller.

når det gjelder tett nese så kommer det til å bli bedre når været blir bedre, det sa spesialisten til oss. det er ikke bra når det er fuktig - regn

Skrevet

Vi har brukt saltvannsspray Physiomer generell i stedet for dråper. Får skylt bedre syntes jeg, ender med at han fnyser og nyser litt og da kommer snørra ut. Får den på apoteket og kan brukes fra de er spedbarn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...