Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 Har i over 1 uke hatt en merkelig hoven "klump" inni den ene ytre kjønnsleppen..eller det er mer i det området som er mellom den ytre og den indre, ganske langt bak. Litt ømt, og ikke behagelig å ha sex. Hva kan dette være??
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 Kan det rett og slett være en kvise?
Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #3 Skrevet 25. april 2007 Nei tror ikke det, det er mye større..og hoven, strammer i huden likesom.. :/
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 25. april 2007 #4 Skrevet 25. april 2007 Hmmm...får du sett det med et spegl? Jeg hadde nemlig en svær, hoven klump der nede etter fødselen, og det viste seg å være en megakvise!
Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #5 Skrevet 25. april 2007 ja har sett med speil, og den er ikke misfarget. Samme farge som resten av huden. den er rundt 1,5 cm i diameter tenker jeg.. kan det virkelig være en kvise da??
Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #6 Skrevet 25. april 2007 helt sikkert bare ei kvise... vet at det her vil høres rart ut, men prøv å "masser" den litt hver dag.. hvis det er ei kvise og den ikke er "moden" så blir det det fortere hvis du rører på den.. kan event. prøve å stikke hull i den med ei nål.. tror ikke det er noe å bekymre seg for.. men hvis du tror det, så stikk innom legen en dag..
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 25. april 2007 #7 Skrevet 25. april 2007 Håper for all del at det ikke er en kvise! Men da vet jeg faktisk ikke hva det kan være!:-/
Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #8 Skrevet 25. april 2007 Et par ganger har jeg fått en megakvise på den ene kjønnsleppen. Øm å ta på etterhvert svie ved tissing og vondt ved sex. Skjønte det var kvise da jeg brukte speil, og faktisk kunne se at det var noe grønt i midten (unnskyld detaljene). Den gikk vekk etter et par uker. Kan nok være det du har fått! Utrolig at man kan få noe sånt der nede, men men..
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 25. april 2007 #9 Skrevet 25. april 2007 hatt det samme jeg,var ømmt å vondt også...etter noen dager var det masse puss å blod i trusa å da var den sprukket...smørte på pyrisept å ble helt fin etterpå...men jeg ble jammen redd for det va blødning pga barnet i magen så skjer det sjekk om det kan være bullen som har sprukket:) lykke til...bad i litt grønnsåpe vann,det gjer susen:)
Fabelaktiv Skrevet 25. april 2007 #10 Skrevet 25. april 2007 Har også hatt det samme - en gang og for en KONGE - størst i nord-Europa sikkert og vondt som fy. Ikke delikat akkurat men man styrer ikke hvor kroppen bestemmer seg for å plassere ei kvise Trøsten er at den blir borte
Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #11 Skrevet 25. april 2007 Jeg hadde det samme etter forrige fødsel, og trodde også først at det var en kvise, men den forsvant jo aldri, så jeg spurte legen min. Jeg hadde betennelse i en kjertel, fikk en spesiell salve som jeg smurte med, tok en ukes tid før den forsvant.
makrellen 3.barnsmamma Skrevet 26. april 2007 #12 Skrevet 26. april 2007 Det kan være en åreknute, disse kan blir ganske store og de kan bli ganske ømme. De går ikke bort iløpet av svangerskapet, men du kan unngå at de blir større ved å gjøre bekkenbunns øvelser, knip-knip-knip!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå