7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 han har litt feber og hoster... har vært hos legen og tatt prøver,men ikke noe infeksjon heldigvis.. Når han sover ute sover han mye bedre og lenger... det er ikke farlig håper jeg ? har på seg ull og ligger på lammeskinn med ullpledd over seg... Det må da være viktig å får nok søvn for å bli frisk? på natta sover han bare 30 min før han hoster og våkner....slitsomt for alle parter.. hva synes dere? er det uansvarlig å la hn aligge ute i vogna? Nå har han sovet snart 2 timer.i strekk!!! . første gang på 3 dager ;=)
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 25. april 2007 Forfatter #2 Skrevet 25. april 2007 noen med synspunkt?
ava* Skrevet 25. april 2007 #3 Skrevet 25. april 2007 Jeg ville ikke hatt no problem m det, tenk så godt det er å komme ut en tur når man selv er tett i "hodet". Så lenge han ikke fryser eller ligger i trekk tror jeg absolutt ikk han har no fare!
lea80 Skrevet 25. april 2007 #4 Skrevet 25. april 2007 Ingen betenkligheter med dette så lenge han ikke fryser nei. Tror de har godt av den friske lufta og ikke minst søvnen ja!
Mamma til 2 godklomper Skrevet 25. april 2007 #5 Skrevet 25. april 2007 hei guten min er også sjuk og no ligg han ute i vogna og söve. han ligg på saueskinn og i dunvoksipose og er godt kledd med hue og tjukk hettegenser på overkroppen, so det går sikkert heilt bra med din også. ja og so sover han bra og hoster ikkje ute
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå