Gå til innhold

termin 8.juni....????

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mange er vi egentlig som har fått denne datoen??

jeg er iallefall en av de...

forma mi er elendig:kvalm, svimmel og tungpustet og har slitt med mye kynnere...kynnerene har nå godt over til å bli mye vondere, iallefall på kvelden... vil sammenligne det med svake rier.....

har et sf-mål på 35...

hvordan er formen deres da??

jeg merker iallefall stor forskjell på dette svangerskapet sammenliknet med forige for 2,5 år siden...da var jeg frisk som en fisk.... og ikkje minst kunne sove når jeg ville og følte for det:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter...

ingen andre som har termin 8.juni?????

jo d må det være:)

Skrevet

Hei, jeg hartermin 9. juni, men tar meg den friheten aa svare...:) Dette er mitt tredje svangerskap, jeg har to tette fra foer, den minste 21 mndr. Og jeg foeler meg ogsaa mye mer sliten naa, svimmel, tungpustet, vond rygg... Men jeg hoerte at det tar ca to aar foer kroppen kommer seg skikkelig etter et svangerskap, saa jeg tror nok kroppen min er "sliten" og sier fra at jeg trenger hvile. Dessuten merker jeg jo ogsaa at det er stor forskjell paa aa gaa gravid med stoerre barn aa ta seg av. Venter man foerste er det lettere. Jeg ser ihvertfall veldig frem til aa faa min baby ut...

Skrevet

Hei.

Jeg har termin 8. juni. Jeg føler meg ikke i dårlig form, men jeg er visst det likevel. Er beordret å sitte i en stol og ikke gjøre noe omtrent. Dette er nr 4. Jeg har enormt mye kynnere, og spesielt om nettene. Det er tungt, men forhåpentlig er jeg ferdig om 6 uker, så da er det jo ikke lenge igjen. :-) Jeg er lett i kroppen, og det hjelper på. Men jeg har lav Hb, ca 9 og ferritin på 5, så det betyr at jeg er litt slapp og svimmel, ja... Tar jern, og har gjort det hele sv.sk. Men tar det dårlig opp...

Skrevet

Jeg har termin 8.juni:)

Skrevet

Hei,

jeg har også termin 8.juni.

Tiden har gått veldig fort i det siste, og det er bare 3 uker igjen på jobb. Begynner å få det travelt med alt som skal ordnes de siste ukene på jobb. Ellers er formen på topp, føler meg ikke noe særlig sliten, og koser meg med den flotte, og stadig større magen min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...