Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 Eller må man ha det over i en type frysepose? *linda*
Labbetøs Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 Dersom flasken tåler fryser så er det ikke noe i veien for å gjøre det. Men da er jo flasken opptatt og kan ikke brukes i mellomtide, så med mindre du har veldig mange flasker er det kanskjebest å bruke noen frysebeger?
Gjest Skrevet 25. april 2007 #3 Skrevet 25. april 2007 jeg fryser i flasker;) har ganske mange flasker..
Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #4 Skrevet 25. april 2007 det er nettopp dèt: jeg har 10-12 flasker! Har arvet noen, og kjøpt noen. Så da er det tydeligvis ikke noe i veien for det da:) Syns det virker mest praktisk... Og så har jeg fått låne flaskevarmer (brukt 1 mnd!). Den er jo nesten enda mer praktisk:) Varmer til 37* på et blunk;) *linda*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå