Gå til innhold

Fryser dere mm i flaska?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller må man ha det over i en type frysepose?

 

*linda*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom flasken tåler fryser så er det ikke noe i veien for å gjøre det. Men da er jo flasken opptatt og kan ikke brukes i mellomtide, så med mindre du har veldig mange flasker er det kanskjebest å bruke noen frysebeger?

Skrevet

det er nettopp dèt: jeg har 10-12 flasker! Har arvet noen, og kjøpt noen.

 

Så da er det tydeligvis ikke noe i veien for det da:)

Syns det virker mest praktisk...

 

Og så har jeg fått låne flaskevarmer (brukt 1 mnd!). Den er jo nesten enda mer praktisk:):) Varmer til 37* på et blunk;)

 

*linda*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...