Coolmommy**080607*overtid* Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 .....Var på jordmorkontroll i dag.Alt er tipptopp.Lillegull har faktisk sunket bra langt ned i bekkenet så det kunne se ut til at fødselen skjer før termin.Symmfysemål på 32 cm og helt etter skjema:)
snopy Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 hei...har også termin 8.juni...mitt sf-mål er på 35... min lillegutt ligger også langt ned men hodet var ikke festa enda.... var det det med deg? skal sikkert på ul neste uke, synst jeg er litt stor, men følger kurven min fint.... men vil egentlig bare sjekke kor stor den eventuelt kan bli ved termin...men har på følesen av at jeg kommer til å få før... er ei spennende tid.. lykke til:)
Coolmommy**080607*overtid* Skrevet 25. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. april 2007 Nei hadde ikke festa seg på meg heller.Kommer sansynligvis ikke til å gjøre det heller siden dette er min andre og første ikke gjorde det heller.Skal på UL 8.Mai så da får vi bare krysse fingrene for at Ungene våre ikke er så alt for store da:)Lykke til til deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå