2 søte små:-) Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 Hei! Jeg skal på ul i morgen, er da 6+6 i følge mine bereginger. I følge mens termin er jeg 7+3.. Er så spent på hva de kan se så tidlig, ble innkalt til ul nå siden jeg hadde en MA for akkurat 6 måneder siden. Noen med erfaring på det området?
ls83 Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 hei, jeg har vært på ultralyd to ganger.er 9 uker og to dager. har vært der så tidlig fordi jeg blødde de del uke 5,men jeg mistet en tvilling i uke 7.som de så på ul. de ser hjertet slå,måler embryoet sånn at du veit hvor langt du er på vei.
browneye Skrevet 25. april 2007 #3 Skrevet 25. april 2007 Heia! Jeg var på ultralyd da jeg var 7+5....så da et lite embryo på 14mm og et bittelite hjerte som slo! Fikk med hjem et bilde til samboeren min, og det satte vi veldig pris på Masse lykke til!!!!
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 25. april 2007 #4 Skrevet 25. april 2007 Jepp! Var i dag og er ca 7 uker! Gikk fint det. det er vaginal UL. Men hun så hjerterytme, fostervann osv=)
2 søte små:-) Skrevet 25. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. april 2007 Takk for tilbakemeldinger:-) Gruer og gleder meg veldig, gikk jo skikkelig galt sist..
Baby s'il vous plaît*HØYGRAVID Skrevet 25. april 2007 #6 Skrevet 25. april 2007 Jeg var på ultralyd uke 7+6 (måtte ha en tidlig siden jeg er prøverørsbefruktet). Da fikk jeg se et rekelignende embryo med et fantastisk lite hjerte som banket. Jeg mente at jeg kunne skimte armer og ben også, men det avkreftet legen... Det var i hvert fall utrolig betryggende å se det lille hjertet slå. Det får nok helt sikkert du også oppleve i morgen. Lykke til!
snartmummimamma Skrevet 25. april 2007 #7 Skrevet 25. april 2007 Hei sann Jeg også mistet for ca 6 mnd siden. Er nå 8+1. Termin ganske likt vi da Det mest fantastiske synes jeg er å se hjertet slå. Men d har vel begynt å forme seg små tapper som skal bli hender og føtter også? Lykke til i morra! Skal tenke på deg. Fortell hvordan det går da!
2 søte små:-) Skrevet 26. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 26. april 2007 Dette var helt fantaktisk! Hjertet slo kraftig og alt var bra med den bittelitte:-) Ble satt en liten uke tilbake, så regner med at terminen nå er ca 19 desemmber. Blir litt av en julegave:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå