Flættfrid har to prinsesser Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 Jeg skal dit neste fredag og er litt spent på om han er bra. Må fly dit da jeg bor i Harstad. Forrige gang var jeg på majorstuaklinikken ( bodde da i oslo) er så redd for at det ikke skal være like bra... Håper på masse svar=))) klem
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 jeg har fått tett oppfølging fra han hele svangerskapet. Han er kjempe bra:) Kona hans som sitter i skranken er skikkelig koselig. Personlig syns jeg 3d var MYE bedre enn ul på sykehuset. Jeg har bare vært tilskuer på 3d, men skla dit selv i juni. Det er en flatskjerm som man får se på og han er veldig nøye. Han finner ut alt og jeg kommer iallefall til å føle meg MER trygg etter jeg har vært til han:) supre bilder blir det også masse lykke til, gled deg:)
ltn :) Skrevet 25. april 2007 #3 Skrevet 25. april 2007 vet dere va mer han heter har veldig lyst å dra på d3
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 25. april 2007 #4 Skrevet 25. april 2007 han heter aage steffensen og holder til i sjøgata 1 i bodø. men vær rask han har ikke mange timer ledig altså bare anbefalning fra meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå