Gå til innhold

hva skjer med tuppa mi?.................


Anbefalte innlegg

Skrevet

tulla mi er litt over 3 mnd nå og har de siste dagene vært litt rar.

hun spiser godt og tisser godt, så har nok melk så det er ikke det.

av og til ser hun på meg med stooore øyne som om jeg skulle være et romvesen fra mars(!!) før hun setter i gang et himla vræl... sånnn har hun sett på meg ofte i det siste..

så er hun blitt en pine til å legges om dagen..hun våkner etter noen minutter bare, selv om hun er stuptrøtt.

hun har også begynt å ligge å spenne seg i bue når hun ligger ved brystet og skal spise.

om natten sover hun godt..........

begynner å bli slitsomt å alltid ha en urolig unge hengende på armen konstant da jeg også har en pjokk på 18 mnd i tillegg.....

what to do....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg ville kontaktet hs. hun kan nok helt sikkert gi deg noen tips.

Lykke til!

Klem

Skrevet

skal dit på fredag. til hs altså.

men håpte kanskje noen her inne hadde opplevd noe lignende.

Skrevet

Minner meg veldig om mini - da han fikk behov for fast føde (var rundt 4 mnd da). Sov like greitt på natten men var tydelig urolig og lite tilfreds på dagtid. Fikk gullungen tilbake da jeg starta med grøt til han.

Skrevet

oi... ja det kunne jo være en ide.. men hun er bare 3.5 mnd nå.

hadde gutten din fin vektoppgang ellers da?

eller merket du det både på vekt og at han var urolig...?

Skrevet

Nå hadde jeg han jo ikke på vekta "hele tida" men han var 6980 ved 3 mnd. Følger alltid med på badevekta og pila gikk jo oppover ja. Han var jo god og rund så tenkte ikke at det var det med det første -gikk en 14 dagers tid før jeg skønte at han ville ha noe tyngre enn morsmelka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...