Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 Jeg skal gifte meg med min kjære drømmemann og har lagt vakre invitasjoner og stolt invitert familien min til bryllup. Så får jeg beskjed av onkelen og tanta mi at "Ups, de bestillte sydentur å glemte helt ut at det var den datoen jeg skal gifte meg"... En annen tante fikk jeg mail av ett par uker etter fristen og hun gav beskjed om at hun desverre ikke kan komme for hun har så mye arbeid hun må gjøre! Jeg forstår det jo også for hun bor veldig langt borte, men jeg hadde virkelig håpet hun skulle prioritere bryllupet... Hun gav også beskjed om at onkelen min, bror hennes, ikke kommer. Han har jeg ikke hørt noen ting ifra selv om det er ca. 3 måneder siden jeg inviterte ham og fristen har gått ud. Mormor har sagt "Jeg kommer dersom jeg er iform", men det er virkelig ingenting som feiler henne annet enn at hun ikke liker farmor, så hun kommer neppe, for det gjør hun aldri! Farmor er veldig søt men veldig syk og jeg er langt ifra sikker på at hun er frisk nok til å komme! Søsteren min er en overbeskyttende mor som aldri har hatt barnevakt for sin 4 år gamle sønn, så derfor skal svogeren min og tantungen hjem etter bare ett par timer. Det verste er at jeg ikke har så stor slekt, så da sitter jeg igjen med: mamma, pappa og dama, søsteren min, en onkel og tante, og søskenbarnet mitt med følge, dvs. 8 stk... Er så lei meg. Har alltid vert så snill og god mot alle, men ingen gidder "ofre seg" for å være der når jeg gifter meg. Det er ganske sårende! Så sitter jeg der med mine 8 stk, og mannen min med sine 35... Sorry for lang og kjedelig mail, men det var godt å få luftet tankene litt!
Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 Hos oss er det motsatt.Kun hans mor som stiller opp i barnedåp ol.Ikke far eller bror,onkler eller tanter.Får helt vondt av han jeg,men det er jo ikke så my en kan få gjort med det da. Må nesten bare å prøve å gjøre dagen så perfekt som mulig,det er deres tap....
Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #3 Skrevet 25. april 2007 Ja det er sant det! Hos mannen min kommer alle, men der er det derimot mye sjalusi og intriger som jeg iallefall slipper på min side. Skal ikke være lett...
mammatilsommeren Skrevet 25. april 2007 #4 Skrevet 25. april 2007 Uff, jeg fikk tårer i øya jeg! Føler med deg altså. Her står du og bruker all din tid og energi på å lage og planlegge ting, og GIDDER ikke folk! AHHHH....bryllup er en stor ting altså! Heldigvis har jeg fått med alle, til å med de jeg ikke har møtt fra min kjære sin side! Jeg synes det er respektløst jeg, hmmm folk er rare! Litt tid kunne de vel ofre? Jeg hadde blitt kjempelei meg jeg og, for jeg gleder meg så sinnsykt til den store dagen og det er jo så koselig å få med resten av familien også på noe sånt! skulle ønske jeg kunne trylle for deg kjære venn....men det viktigste er at du har mannen din ved din side og at dere skal dele framtiden sammen... kjempe lykke til.... krysser fingra for deg!
eirama Skrevet 25. april 2007 #5 Skrevet 25. april 2007 Hva med å invitere noen venner fra din side i stedet? Så får du fylt opp noen seter til;) Og det blir sikkert ekstra hyggelig for både deg og de som blir invitert:) (Evt, som kaffegjester om det skulle se "rart" ut at de kom til middagen)
Gjest Skrevet 26. april 2007 #6 Skrevet 26. april 2007 Uff, skjønner du er lei deg... Det er trist når ikke familien kan prioritere den største dagen i ditt liv. Min kommende mann har det litt på samme måten, men nå kommer han fra utlandet - og da er det ikke så enkelt. Fra ham kommer kun foreldrene. Min familie er heller ikke så veldig stor, men vi har invitert mange venner til middagen også, så det blir et stort og hyggelig bryllup uansett ) Lykke til på den store dagen, jeg er sikker på at dere får en fantastisk dag uansett, jeg )
Gjest Skrevet 26. april 2007 #7 Skrevet 26. april 2007 Jeg kjenner at jeg blir litt irritert jeg... Det er jo dritfrekkt å ikke svare på en innbydelse. Det må da være mulig å sende en tekstmeldig i det minste som sier ja eller nei. SÅ vanskelig er det da virkelig ikke! Og det å ikke prioritere bryllup syns jeg er så rart. Jeg ville gjort alt for å komme i et bryllup! Det er en dårlig unnskyldning å si at det er så mye jobb altså, for det går det an å planlegge litt bedre!
Anonym bruker Skrevet 26. april 2007 #8 Skrevet 26. april 2007 Tusen takk for kjempefine tilbakemeldinger! Søte dere er! Det hjelper iallefall med litt sympati!! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå