mamma t Michelle/Fabienne+1 Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 Nå er det ikke lenge igjen til termin, 25 mai. Dette er ul-termin, menstermin er 10 mai. For litt over 5 år siden hadde jeg en vaginal fødsel. Rier og åpning i uke 36, lå i 9 timer på sykehus. Fikk ikke større åpning, og ble sendt hjem. Disse riene var ikke vonde, men var sikker på det var rier:) Den gang..14 dager senere gikk vannet klokken 00.30, og da skjønte jeg at noe var igang..Jeg fikk diare like etter..(unnskyld detaljer).. Vi reiste til sykehuset klokken 02.30, og Michelle ble født klokken 03.20. Så dette var en veldig grei fødsel syns jeg, kom inn med full åpning og pressrier før klærne var av.. Litt hektisk da, men fødsel forløp uten smertestillende da det ikke var mulighet for det. For et år siden fødte jeg en jente ved hastekeisersnitt, det var meningen at jeg skulle føde vanlig da og. Men grunnet seteleie og navlsesnorsfremfall lot ikke dette seg gjøre.. Vannet gikk da også på natten, og dette var i uke 37.Jeg vet at sjansen for å føde før termin er stor, men trenger ikke ha noe betydning. Men særlig siden det er så stort sprik mellom terminene. Noen som har hatt en lett fødsel nr 1, og hvordan har fødsel nr 3 vært??
Mirakelungen Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 fødsel nr 1. tegningsblødning+3cm åpning. lite rier/smerter. ungen kom ut 1uke senere( 3t etter at fødselen startet for alvor) fødsel:2 tegningsblødning + 3 cm åpning, ungen kom ut 3 t etter ankomst til sykehuset. Fødsel 3: tegnings blødning, åpning3-4cm ungen var ute etter 3t. fødsel nr 1 og 2 kom 3 uker før termin. fødsel 3 kom dagen etter termin. fødsel nr 4 litt usikkert ennå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå