Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips ang hvordan vi skal få vår lille gutt på 11 uker til å sovne av seg selv..Vi ser han er veldig trøtt, og legger han i senga..Det er ikke populært (enda han er mett og tørr).. Han må liksom sovne med puppen i munnen..hander ofte han våkner igjen med en gang vi legger han i si seng igjen.. må da rugles i søvn (har kurv med hjul på).. Har prøvd å la han grine litt, men det avtar ikke- tvertimot øker gråten ettersom minuttene går.. Glad for innspill!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her har ei jente på 10 uker som strever med det samme men da på dagtid. Begynner å bli lei å må dra på trilletur 3 ganger om dagen,så idag la eg ho i vogna da ho var kjempetrett. Selfølgelig hylskrek ho ,lot ho skrike i 10 min,da sovnet ho.Min erfaring er at vi må tåle at de skriker litt før de finner roen og sovner,har selv gått iden såkallte bærefellen og har ei jente som nå skal bæres på etter 5 min i eget selskap,slitsomt.Og særlig når eg er alene med henne 24 timer da pappaen jobber 12-9 ordning. Unger må få skrike littt av og til,ikke mye men litt er sunt tror eg.

Skrevet

Gutten min er nå 3,5 mnd ( 15 uker til fredag tror jeg det blir..)..måtte før sovne med puppen i munn.. men begynte med smokk.. og fra han var 8 uker så brukte vi den når han skulle sovne. begynner han å gråte.. så tar jeg han opp.. roer han.. og ned igjen.. til slutt så gidder de ikke mer og sovner. Noen ganger sovner han med en gang jeg legger han ned.. andre ganger må vi ta han opp og ned mange ganger.. men vi gir oss ikke.. og vi vinner alltid =).. Jeg syns ikke du bare skal la han gråte som anonym foreslår.. men hver sin smak=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...