Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 Dere som har hatt mensen/blødd i starten av svangerskapet, hvordan har det vært da? Har det vært som vanlig TR, mye mindre, litt mindre... Én dag, flere dager... Tidlig/sent på dagen.. Farge? Vet jeg spør mye, men lurer litt Takk for svar
Håp & lille Hopp-Overtid Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 blodet var som vanlig TR, men mye mindre og bare en dag. hos meg da. Om morgenen. dette var i uke 5 og 7. Det gikk bra, nå er jeg i uke 15
ls83 Skrevet 25. april 2007 #3 Skrevet 25. april 2007 hei jeg har blødd litt tidlig i svangerskapet.de sier det er vanlig å blø litt,men hvis det kommer masse blod med klumper ville jeg ringt lege, jeg mistet den ene tvillingen, blødde på natten,mye rødt blod med klumper,og vondt i magen.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #4 Skrevet 25. april 2007 jeg har ikke testet enda, så jeg vet ikke om jeg er gravid. men det er noe som ikke stemmer, så derfor lurte jeg på flest mulige erfaringer... jeg skal teste i kveld, men må bare holde meg en stund.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2007 #5 Skrevet 26. april 2007 er ikke unormalt med mensenlignende blødninger først i svangerskapet... av egen erfaring så var den en god del mindre... men når du kommer lenger uti, f.eks uke 10-12, og da får blødninger og magesmerter, så er det lurt og ta kontakt m lege eller jordmor. det hadde jeg i mitt andre svangerskap. men det gikk bra :-) fikk en kjempesprek gutt.
Gjest Skrevet 26. april 2007 #6 Skrevet 26. april 2007 Når ein er gravid er slimhinnene skjørere og det er lettere å blø, ved berøring og sex, det heiter då kontakt blødningar og er ufarleg. Du kan også ha polyppar som kan sprekka og blø. Det kan også vere at det sprekker blodkar når du stressar eller utan grunn. Ein mindre, liten blødning når du ellers skulle ha mens er også ufarleg. Lukka til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå