Gå til innhold

Har dere navnet klart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi venter en gutt og han skal hete Ludvik. Synes det er fint med navn som ikke alle andre har

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi vet ikke hva det er. Foreløpig har vi jentenavnet, og så er vi sånn.. passe enige om guttenavnet.

Jeg håper det blir en jente - kun fordi jeg ELSKER navnet vi har valgt! :)

Skrevet

får vi jente skal hun hete Maja. Blir det gutt blir det værre. jeg og samboer har veldig ulik smak når det gjelder guttenavn.

Noen tips?

skal på ul 7 mai. håper jeg får vite kjønnet da.

Skrevet

hei

di navnene jeg har kommet på til no er Tuva, Karete.

og på gutt har jeg Sander, Trym. men vet ikke hva sambo mener da.. for han syntes det er for tidlig å velge navn enda.. vente til etter ul hehe

Skrevet

Har jentenavnet klart (tror vi da), men ikke guttenavn.

Skal på UL igjen i morgen så håper og få se kjønnet da......i og med vi ikke fikk sett det sist=)

Skrevet

Vi har en hel liste...! Men det er ikke så lett å bestemme seg, så jeg tror vi tar med lista på sykehuset og ser på babyliten når han kommer ut - da er jeg sikker på at navnet faller på plass :o)

Skrevet

Mannen min og jeg snakket om navn første sommeren vi var sammen (noe skal man jo krangle om for å bli kjent- hehe).

Da kom vi frem til et guttenavn og et jentenavn til de første barna våre.

Nå får vi brukt begge!

Hvis noen spør sier vi at vi har en kort liste...

Skrevet

Vi har både jentenavn og guttenavn klart:)

Ble veldig fort enige denne gangen:)

Men vi holder det for oss selv til august siden det er så mange som gjerne vil si sin mening om navnevalg i familien - vi har bestemt oss og når ikke alle respekterer det får de vente!! - Erfaring fra to ganger før..

Skrevet

Ludvig er et kjempeflott navn:o) Vi har bestemt oss for at lillesnuppa i magen skal hete Milla - skulle det mot formodning bli en gutt har Lucas vært klart i laaang tid:o)

Skrevet

Milla var superfint!

Skrevet

Vi vet ikke kjønn ennå, men har 1 liste med guttenavn og 1 med jentenavn som krymper litt etter hvert:)

Skrevet

jepp vi har det klart..

men med all mulig snakk om stjæling av navn herinne så tørr jeg ikke å si det... hehe...

Skrevet

Vi har hatt navn klare i mange år.

Men. Nå har de seff blitt sanne ti-på-topp navn. *Sukk*

Vet ikke om vi har lyst å bruke de da!

Skrevet

Navnet er klart og allerede i bruk ( av oss og nærmeste familie...) :) Lillejenta i magen skal hete Leah :)

Skrevet

magen min heter Svein-Pia intill vi forhåpentligvis får vite kjønn på UL tredje mai.

Skrevet

hi hi Svein-Pia,kult:0) Vi har navn på prinsessa klart.

Skrevet

Ja vi har navnet klart hvis det blir en jente, men ikke om det blir gutt. der er vi litt mer usikre.

Sambo og jeg har veldig ulik smak på guttenavn...:( men men... blir vel enige:)

Skrevet

Jeg har både jentenavn og guttenavn klart, men sambo er ikke enig så her trengs det litt overtalelse først...:-)

Skrevet

Her er navnet klart ja:)

Skrevet

Vi venter også en gutt, og han skal hete Georg :)

Skrevet

Jeppers! vi får en Leander, til svigermors og hennes svigermor igjen's store skrekk og gru!!!

Skrevet

vi liker:Amy Lucia Og Leo vi :)

har <3 Valentina og Mateo <3 fra før

Skrevet

Navnet er klart ja ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...