♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 den streken som alle snakker om. Har fått en sånn mørk ring rundt navlen jeg. Noen flere som har en slik??? Snålt..
MomInUSA Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 Jeg har det litt ogsaa, jeg tror nesten det er som om huden som var inne i navle-gropen har blitt strukket ut og den er litt moerkere. Du kan fremdeles faa stripe da, den kan komme sent. Kanskje det er begynnelsen som vises som ring rundt navlen.... Jeg fikk det sent sist, og har ikke faatt den enda, er naa i uke 29. Sist var jeg ikke klar over at jeg fikk stripen paa en lang stund, fordi den kom etter at jeg ikke var istand til aa se under magen lenger....hihi
julisol Skrevet 25. april 2007 #3 Skrevet 25. april 2007 Jeg har også ring rundt navlen Ser nesten ut som et blåmerke, og er litt ømt. Har tenkt at det skyldes at huden strekkes så voldsomt der
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 25. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. april 2007 Det er sikkert fordi at huden strekkes ja=) Men huden min har liksom ikke strukket seg så mye ennå..er bare i uke 20, å ja, kanskje litt strammere...tihi=P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå