Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 Er det noe du gjør for å føle deg ekstra fin? Og vær så snill å ikke skriv skjønnhet kommer innenfra eller drikk mye vann.For det vet vi:)
Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 - fast rituale morgen og kveld. Vasker ansikt, hudvann, øyegele, dagkrem/nattkrem - peeler huden to ganger i uken , dette syns jeg faktisk gjør mye for huden min - ellers på bruker jeg i.d minerals foundation, ikke i hele ansiktet, men der det trengs, rouge og mascara - går aldri ut døren uten... - søvn er helt avgjørende for meg, sover jeg ikke nok, så syns det skikkelig godt på meg, ikke et vakkert syn!
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 25. april 2007 #3 Skrevet 25. april 2007 Søvn og trening;=) Da føler jeg meg opplagt og ser best ut!
2nj♥ Skrevet 25. april 2007 #4 Skrevet 25. april 2007 Søvn og trening er viktig for at jeg skal føle meg bra, og litt sol på kroppen slik at jeg ikke er helt lakenhvit
ScaryMama Skrevet 25. april 2007 #5 Skrevet 25. april 2007 Lipfusion lipgloss. Jeg bruker sjelden sminke men litt gloss må jeg ha. Denne er super bra! Hvis jeg skal stæsje meg litt ekstra så bruker jeg mascara,liker den nye til dior for tiden. I ansiktet bruker jeg en krem fra clinique, jeg får supermyk hud av den. Kan også anbefale dc selvbruning. Beste jeg har noen gang prøvd, og jeg har prøvd veldig mange.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #6 Skrevet 25. april 2007 dc selvbruning? Har jeg ikke hørt om. Hvor selger de den?
ScaryMama Skrevet 25. april 2007 #7 Skrevet 25. april 2007 Jeg kjøpte den på parfymeri men jeg vet at de også har den på cubus. Jeg vet at de har en nettside hvor det står om produktene og hvor man får kjøpt de men siden jeg ikke får lov til å legge ut link til det så kan du finne det via kvasir søk. Det er en norsk nettside (produktet er norsk).
tante grusom master of law Skrevet 25. april 2007 #8 Skrevet 25. april 2007 vet dere hvor man kan kjøpe i.D billig på nett?
tante grusom master of law Skrevet 25. april 2007 #10 Skrevet 25. april 2007 Men blir det billigere på lookfantastic.com når man regner med frakt og så? Har ikke bestilt derfra før:) Synd at strawberrynet ikke har i.d!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå