Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 Var litt plaget med hemorider i svangerskapet, men nå har det blitt mye værre. Har i tillegg hatt treg mage siste dagene, så hver tur på toalettet er en kamp. Er så vondt. Smører og styrer med "alcosanal", men føler det ikke hjelper. Noen andre som har andre råd? Skal kjøpe biola og sånn fiber-pulver tenkte jeg. Iallfall få orden på magen da. sukk.
K&K2 Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 STAKKARS DEG!!! har hatt dette selv og har aldri vært med på noe mer smertefullt! Glem fødsler! Det beste tipset jeg kan gi er at du går og kjøper en stor flaske av Laktulose. Får dette på apoteket. Det er dette som er redningen, og man kan bruke det over lengre tid (sa legen). LYKKE TIL!
Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #3 Skrevet 25. april 2007 Sheriproct (eller no sånt) funker bedre på meg. Det finnes også noen stikkpiller som funker bra, men husker ikke hva de heter i farten. Alt er reseptfritt på apoteket. Jeg prøvde med linfrø og biola, men det ble bare enda mer vondt!!!
MammaDilla Skrevet 25. april 2007 #4 Skrevet 25. april 2007 Sheriproct stikkpillekur må du ha resept på. Da behandles du i tre dager. Videre tar du stikkpille ved behov. Den har hjulpet meg. Men jeg må ta jern for å klare dagene og det fører jo til treg mage, så jeg sliter litt for tiden jeg også :s Ring legen å få en resept i hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå