Mia_I Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 Vi satser på å ha dåpen hjemme, så det blir en liten sammenkomst etter kirka. Men lurer litt på hvem det er vanlig å be. Vi tenker å be våre foreldre og besteforeldre + våre søsken og deres barn. Og fadderne selvsagt. Da burde vi akkurat få plass :-) Hvem inviterer dere?
Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 Barnets; tanter, onkler, søskenbarn, besteforeldre og oldeforeldre Hvis alle kommer blir vi 14-15 stk.
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 25. april 2007 #3 Skrevet 25. april 2007 Vi inviterer barnets søsken,besteforeldre,tanter,onkler,søskenbarn og oldeforeldre. Vi blir ca 15 stk tenker jeg.. Vi skal ha min bror og mannen sine to unger som faddere. Vurderer å ta med mine foreldre også som faddere..
Ioren Skrevet 25. april 2007 #4 Skrevet 25. april 2007 vi blir ikke helt enige, mest pga størrelseforskjeller på familiene... de vi skal be er barnets besteforeldre, tanter & onkler, kusiner, oldeforeldre og tippoldemor. Men, siden samboeren min har en liten familie vil han be sin tanter og onkler, de er 4 stk, så det er ikke noe problem; men da føler jo jeg at jeg bør be (og vil også) mine tanter og onkler.. Forskjellen er at jeg har 14 tanter og onkler... =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå