veronica t Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 kan e koke havregrøt av vanlig havergryn t snuppa på 6mnd, eller?
Lykkepiller Skrevet 25. april 2007 #3 Skrevet 25. april 2007 Ja, det kan du! Men uten salt selvfølgelig. 1 dl vann 2 1/2-3 ss lettkokte havregryn 1/2 - 3/4 dl morsmelk eller erstatning. Kok den litt tjukk med vann, la den bli litt lunken så sper du med morsmelk eller erstatning etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå