Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 Hei.. Jeg hører til der, og har termin forløpig den 8oktober.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #3 Skrevet 25. april 2007 Hei.. Har du vært på føden og kikket ennå? Leste litt om føden her på Fødested.. Var vel ikke et luksus sykehus...hehe
...Misa Skrevet 25. april 2007 #4 Skrevet 25. april 2007 Har ikke vært og kikket ennå nei, bare lest om det jeg også.. har hørt om venninner av meg som har fått familierom og tilsvarende på andre sykehus, men det aner meg at det kanskje ikke er flust å velge mellom av fasiliteter her nei Men når det kommer til stykket så får vi vel sikkert nok av andre ting å tenke på uansett, vil jeg tro. Lurer på når jeg eventuelt kan få komme på omvisning - er jo ganske nysgjerrig og spent! Må nok spørre jordmoren min neste gang tenker jeg.. og når jeg får kommet meg dit så kan jeg avgi rapport etterpå!
Krøllefrøken Skrevet 25. april 2007 #5 Skrevet 25. april 2007 Jeg skal også til Elverum.. termin 18. august. Har heller ikke värt på omvisning. Kan man ringe rett på sykehuset og få ordnet det selv, eller må det gå gjennom jordmor?
Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #6 Skrevet 25. april 2007 Hei.. Mener å huske at det er faste dager på faste tider man kan kikke seg rundt på føden.. Ring jordmor eller noen og hør om du må bestille time til dette eller ikke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå