Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 Nå er det seks uker siden fødselen. Helt fra dag en har jeg hatt sånne pulserende trykk følelser ved klitoris og under hetten.. det gjør ganske vondt. Tenkte kanskje jeg trengte en orgasme, at det var derfor så jeg fikset ting for meg selv... men det hjalp ikke. Er det noen som vet hva jeg snakker om og hva det er...
veronica t Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 e hadde d åsså, men d gikk over litt etter litt, orgasmen var heller ikkje som før. no e d 6 mnd sia snuppa kom t verden, å alt e heilt som vanlig igjen.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #3 Skrevet 25. april 2007 Tror jeg har det samme. Er to uker siden fødsel og det begynner å bli bedre. Fortsatt litt ubehag å ligge på siden med føttene samlet, men det kommer seg fra dag til dag. Er litt ekkelt når klitoris plutselig føler seg "presset". Gjør ganske så vondt.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #4 Skrevet 25. april 2007 Akkurat sånn hadde jeg det også etter fødselen. Var et veldig trykk på klitoris, husker jeg klagde mye over det til mannen min. Selv om jeg fikk orgasme var det ikke noe bedre. Jeg hadde det sånn i ca. et halvt år før det gradvis dabbet av. Nå er det snart et år siden jeg fødte og alt er tilbake til normalen nå hvertfall. Men for meg tok det da litt tid. Veldig ubehagelig følelse, men her må man nok bare ta tiden til hjelp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå