Gå til innhold

samboern spurte om noe veeeldig smart i går..hehe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos jm i går å fikk vite at lillemann har lagt seg godt nede i bekkenet. da jeg sa det til sambo at babyen kunne kjenne det når vi hadde sex. først spurte han om det var farlig... neida det er det ikke sa jeg. ...så spurte han om han kunne få hjernerystelse....da lo jeg godt...hehehe men sambo lo ikke... åja var det et ordentlig spørsmål sa jeg...ja sa han...da lo jeg enda mer å sa nei det tror jeg ikke er mulig...

men er i værtfall veldig fornøyd med at han ligger rette veien. er 33+2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe..den var fin:) de tenker sikkert på mye rart disse mannene våres....min også har et par rare spm av og til:)

Og at den ligger rette veien er jo kjempe bra:) min ligger også rette veien,det har han gjort i et par uker nå,og kun med rumpen til den ene siden...så ribbeinene mine er ganske ømme for tiden...

Skrevet

Tja her i huset så har han fått en mental sperre, så her blir det ikke mer sex har han sagt. Han vil ikke ha en sønn med bulk i hodet, jeg fortalte nemlig at lillegutt ligger med hodet ned! Haha

Skrevet

ja får noen kraftig spark i ribbeina no ganger. jeg slkjønner ikke hvordan egentlig får plass der inne. åså ligger han med hode såå lang ned. kroppen er noe merkelige greier...

Skrevet

heheh...den var go....

Skrevet

nå skal ikke jeg være pirkete Angell med ser du er født i 85. samme år som meg. å jeg er da 22 år...syns bare det var litt rart..hehe

Skrevet

Født sent på året jeg da ;) fyller ikke 22 før i slutten av desember jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...