Lykkepiller Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 Gjelder det også når det er eple eller banan i ferdig grøt eller fruktpuré? Føler liksom at det blir mindre "krutt" i frukten da...
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 vil bare si at banan kan også virker andre veien og få ut alt som ligger å plager..hehe..det skjedde de første gangene lillegutt fikk banan,da gikk det ikke lange tiden før alt lå i bleien igjen,men som du sier kan også virke forstoppende.
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 25. april 2007 #3 Skrevet 25. april 2007 eple også nå da?! Jeg blir gal av dette jeg. Vi har funnet ut at Jenny blir hard i magen av banan og blåbær, men eple også nå da?! Da har vi jo bare pære igjen omtrent da. Hva slags frukt skal man gi dem da?
to guttegull Skrevet 25. april 2007 #4 Skrevet 25. april 2007 Vi kan gi svisker, svisker og svisker! Stakkars småtasser! Jeg har kokt en fruktpure selv som er god, og lillemann her i huset har for tiden flere bæsjebleier om dagen (men jeg vet ikke om det er frukten som gjør det). Jeg koker en pose tørket aprikos sammen med epler og pærer, moser det med stavmikser og fryser i isterningsbrett - enkelt, greit og godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå