Gå til innhold

Krabber barna deres? Er det flere enn meg som ammer 2, maks 3 ganger i døgnet?


Frk.Forvirret

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oscar krabber ikke, men er over alt fordet, han er nå veldig nær med å sette seg opp selv... Og for ikke å snakke om alt som skal plukkes på. Her blir det amming hvertfall 3 ganger om dagen, noen ganger 4-5, det er mest når han ikke vil ha noe annen mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leander kom seg opp på alle fire rett før påske. Nå krabber han over alt. Satte seg opp på knea i går. Ser ikke ut som om han har kontroll. men det går bra. Utrolig.

 

Ang amming så har jeg en gutt som elsker pupp. Nå får han etter hvert måltid. Det vil si 4 g i dagen. Har fått 2 - 3 g om natta, men i natt hoppet han over det. Kanskje han skjønte at mamma hadde vondt i handa.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linea krabber litt, men åler seg mest, for det går fortest.

 

Jepp, ammer to ganger i døgnet. En gang på morgenen og en på kvelden. I dag har jeg faktisk ammet en gang på formiddagen også for det var umulig å få henne til å sove, spent på om jeg har nok til kvelden :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leo har krabba snart en mnd:) Ellers står han og går rundt møblene.. Fullt liv og røre..

 

ang amming så måtte jeg gi opp det etter 4 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er han begynt å åle seg fremover,av og til kommer rompa i været,men det tar nok enda en stund før det blir krabbing.

Ammer ca kl 5-6 om morran og så kanskje kl 12(men det blir mest brødskive med leverpostei da) og av og til etter grøt på kvelden, men blir sjeldnere og sjeldnere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det krabbing i full fart, og ho reiser seg opp og har denne veka også fått taket på å sette seg ned. Ammar 3-4 gangar i døgnet enda. Held på med slutt ang nattamming, gikk greit heilt til ho vart sjuk, so no er det et nytt forsøk på gang igjen med ingen pupp om natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Benjamin krabber kun rundt i sirkel og ellers åler han seg litt fremover og ruller når han skal lenger unna. Men ingen krabbing ennå, tror ikke han kommer til å klare det pga at den ene armen er mye kortere enn den andre.

Vi ammer kun en gang i døgnet, ellers vil han bare ha flaska.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...