Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 Noen som vet om man kan ringe fastlegen og be om ny respt på p-piller uten undersøkelse/time? Vi har nettopp flyttet og jeg har enda ikke besøkt min nye fastlege. Må jeg bestille en legetime for å få resepten? Eller kan jeg bare ringe og be om en resept? Skal jo ringe og høre med legekontoret, men greit å vite hva jeg har i vente.
krabbe Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 kommer vel litt an på om du har fått flyttet over journalen din til den nye fastlegen så de har noen opplysninger å forholde seg til også.. ellers varierer det nok fra lege til lege hvor nøye de er på å ta inn pasientene for en sånn rutinegreie, og hvor ofte de vil at du skal inn på GU.
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 25. april 2007 #3 Skrevet 25. april 2007 er nok helt opp til hver enkelt lege hvordan det gjør det,noen vil kanskje ha deg inn,omså bare for en samtale og bli kjent med sin nye pasient,noen ser nok det litt mer ann og ser jo at du har gått på disse p-pillene en stund,og vet sikkert hva du gjør,og kanskje skriver ut en resept uten å ha deg inn til time. Du får bare ringe å høre med de =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå