ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 Og i den forbindelse har jeg fikset litt på nicket mitt. Gratulerer med dagen lillemor :-) Startet dagen med pakke på sengen. Etterpå blir det familieselskap.
Gjest Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 Gratulerer så mye med 1-årsdagen til snuppa di : ) Tenkte faktisk på deg i går, fødselsdagen til jenta di har jeg i hodet etter hemmelig-venn opplegget : ) 5 dager igjen her. Blir familieselskap på søndag : )
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 25. april 2007 #3 Skrevet 25. april 2007 gratulere med dagen til lillejenta da Håper dere får en flott dag og at jenta ikke blir altfor hyper av sukkersjokk (kake) hehe
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 25. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. april 2007 Tusen takk, Viktoria (Fikk en gutt) ) Ikke dårlig at du huska det! Snart fest hos dere og, da! Her blir det fam.selskap i dag og barnebursdag på lørdag. Klem fra
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 25. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. april 2007 Takk, takk, Andreas kom 17.Mai 2006 =) Sukkersjokk blir det nok, men det får gå for en gangs skyld Blir dobbel fest for dere på nasjonaldagen da! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå