ღDidrikmamsenღ Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 Hadde masse nåler i meg i dag! Lå først med 14 stk fordelt over føttene, hendene og hodet. Lå med de i over 30 min, så tak han ut dem og satte 10 stk i magen som jeg også lå med i 30 min. Har skikkelig masse kynnere nå og tak hele tiden. Så nå er det bare å vente i spenning. For to dager siden hadde de satt i gang fødsel på ei, og det hele var over på 3 timer for hennes del. Fra hun dro fra akupunktøren! Har tro på at det hjelper, men ikke at det går så raskt, for min del i allefall... =)
Töddel Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 Hvor fikk du akupunktur? Du bor i Trondheim, ikke sant?
ღDidrikmamsenღ Skrevet 25. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. april 2007 Bor i Trondheim ja. Fikk hos klinikk Askim på skogvård. De er flinke altså! Kan å sette nåler også. Kjenner nesten ikke at de stikker. I motsetning til hun jordmoren på St.Olavs som satte på meg i går! AUAUAU! Hun kunne det ikke i det hele tatt. Han jeg var hos i dag mente at de ikke burde ha lov til å sett en gang, fordi når jeg forklarte hvordan de hadde satt og måten de tok ut nålene på, så sa han at det virket mot sin hensikt da...
monlimamma til 3 vakre jenter Skrevet 25. april 2007 #4 Skrevet 25. april 2007 Høres jo helt fantastisk ut! I morgen skal jeg til akupunktur for å forberede kroppen på fødsel, dette skal visstnok redusere tiden i fødsel. Har også en time neste uke. Har to uker igjen til termin i dag. Dersom jeg går lenge over tiden, vurderer jeg å bestille en time for å få det i gang også.
Mia_I Skrevet 25. april 2007 #5 Skrevet 25. april 2007 Skal også på modningsakupunktur i mårra, håper det hjelper!! Vil ikke ha igang fødsel ennå (uke 36) men håper på å ikke gå så alt for lenge over... og kanskje få en litt lettere åpning.
Nr-2-i-magen Skrevet 25. april 2007 #6 Skrevet 25. april 2007 Oi det var mangen nåler du fikk da. Jeg skal til min fjerde akupunktur time om en time. Får ikke så mangen nåler som deg. Men hun akupunktøren sier at jeg er så hoven at hun kan ikke bruke alle punktene. Får ingen i magen Kanskje derfor det ikke funker. Funker jo litt da, for halsbrannen er borte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå