Gå til innhold

Til dere som oppdager ting ved "tilfeldigheter"

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Jeg oppdaget en tekstmelding på min partners telefon ved en tilfeldighet - jeg logget meg på mailen hans ved en tilfeldighet". HALLO!!!Dere forstår vel at dere ikke lurer noen her?!? Det dere gjør er gjennomtenkte handlinger fordi dere absolutt må kontrollere stakkars typen deres. Skjerp dere!!! Kontrollfreaks!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo tilbake, skjønner du ikke at grunnen til at man blir kontrollerende er at man har en følelse av at noe er galt? Og, hvis man oppdager noe har man jo rett.

Det jeg kan synes er dumt er at det sikkert kan være en selvoppfyllende profeti hvis typen skjønner at han blir kontrollert.

Sjalusi er vondt, det er vel ingen som ønsker å være sjalu og kontrollerende. Dust, anonym

Skrevet

hehe, det går faktisk an.. samboer har lagt inn automatisk innlogging på mailen sin på pcèn så har ofte havna der... Leser jo ikke mailene hans da, og tror neppe han hadde gjort det sånn om han hadde noe å skjule..;-)

Skrevet

*humre* Ja, stakkars, stakkars utro menn... Hva pokker hadde kvinnfolket inne på e-posten, der alle nakenbildene av kollegene på jobben lå, å gjøre!? ;))

Skrevet

Jeg er en av de som har fortalt om da jeg oppdaget en graverende tekstmelding ved en tilfeldighet. På forhånd var jeg faktisk ikke sjalu eller mistenksom i det hele tatt. Jeg oppdaget meldingen da jeg skulle sjekke om en felles venn av oss hadde sendt en mld. eller ikke, og det var faktisk den dustete eksen min som ba meg sjekke det. Han tenkte tydeligvis ikke på at han ikke hadde slettet de mld. han hadde fått fra før.

Så dustete å anklage noen for å snoke. Jeg vet da vel godt når jeg snoker og ikke gjør det. I såfall hadde jeg vel bare sagt at jeg snoka! Du er sikkert ei sånn jente som ikke ville ha oppdaget det om det lå ei ekstra jente i senga di når du kom hjem engang! Det er vel greit å holde seg orientert om hva som skjer i ens eget forhold vel?

Herrejesus.

Skrevet

jeg snoker.jeg har brent meg før så jeg snoker.

Skrevet

jeg tror det kan være greit å snoke litt innimellom. Følge litt med på hva som skjer. Men det finnes selvsagt grenser! Og selvsagt skal man stole på hverandre også, uten noe tillitt fungerer et forhold dårlig.

Men litt snoking innimellom når man en sjelden gang får litt "paranoide" og sjalue tanker, tror jeg virker opprenskende, da får jeg i hvertfall avkreftet at det er noe som foregår. Samt jeg får bekreftet at min kjærest er snill og ærlig.

Litt snoking har jeg ingen dårlig samvitighet for,og vi har et godt forhold likevel. Jeg snoker ikke fordi jeg aldri kan snakke med ham om ting eller stole på hans ord. Det er en viktig del av litt sunn sjalusi..

eller?;-)

Skrevet

Alle er anonyme her, så det er et touchy tema tydeligvis.. Jeg innrømmer å sjekke mobilen til min kjære en sjelden gang, fordi jeg føler meg tryggere med å vite istedet for å lure. Jeg synes faktisk ikke en mobil eller epostboks er så innmari privat jeg. I et forhold har man ikke behov for sånn type privatliv, man skal jo heller ikke foreta seg noe som er støtende for forholdet. Hemmeligheter i forhold er like drepende som å "spionere". Så dersom man oppdager muffense ting, uansett tilfeldig eller ikke så er ikke det verre enn det gale førstemann har foretatt seg.. Se det fra den vinkelen du HI!

Skrevet

Helt enig, anonym 19:30! Det dummeste jeg hører er venninner som er overdrevent opptatt av å gi typen sin 'rom' og privatliv, for så å bli sjokkerte når de etter en tid oppdager at han har holdt på med en annen i årevis. Det har hendt flere ganger for min del, og jeg har kommet til at det er bedre å snoke litt når menn er så dårlige på å fortelle sannheten. Litt snoking skader ingen, og hvis en ikke har hemmeligheter for hverandre så burde ikke litt snoking skade forholdet!

• 2 måneder senere...
Skrevet

Grunnen til at jeg fant ut noe med mannen min, va at han hadde sovnet med mobilen, og jeg skulle være snill å legge den vekk, tok et blikk denpå den og fikk sjokk.. Snoket ikke faktisk

Skrevet

Første gang var en tilfeldighet... Etter det har jeg begynt å sjekke...

Skrevet

Hva han driver med på fritiden sin plager meg ikke nevneverdig. Har sagt fra om at er han utro så må han bruke kondom og at jeg ikke vil vite om det skulle uhellet være ute. Jeg stoler på ham og tror ikke han ville gjort noe sånt, men jeg vil uansett være sammen med ham så da har det ingen hensikt å sjekke mobil og mail o.l.

I gode og onde dager...

• 2 uker senere...
Skrevet

Wow, tror ikke jeg ville ha sagt noe slik til min sambo. Ikke det at jeg tror han ville være utro, men man vet jo aldri og om han sto forran valget skulle han ikke vite at jeg ville tilgitt ham for det. (noe jeg heller aldri kunne klart!)

Og jeg sjekker både mail og mobil innimellom, hvorfor ikke? Vi deler jo alt annet og har ingen større hemmeligheter for hverandre, hvorfor skulle det være annerledes med telefon og mail???

Ikke at jeg har funnet noe,men ser ikke noe galt i å passe litt på hverandre.

Skrevet

Jeg har sagt til samboeren min at hvis han i fylla kliner med ei annen dame, så må han IKKE si det til meg fordi det (mest sannsynlig) var en glipp, han mente ingenting med det, og det er ingen vits i å ødelegge forholdet vårt pga noe sånt. Hadde han sagt det til meg, hadde det blitt ødelagt. (Kanskje ikke slutt, men noe hadde blitt ødelagt). Videre har jeg sagt at hvis han har sex med noen - full eller ei - så må han si det til meg fordi da skal jeg kaste han på hue og ræva ut og aldri snakke med han igjen. Han flirte litt da jeg sa dette, men han skjønte at jeg faktisk mener det....Spørs hva han hadde gjort hvis han kom i den situasjonen da, gud forby :)

Skrevet

vil ikke kalle d jeg gjør snoking da jeg om min mann bruker begge og sjekke hverandres mail når vi kommer hjem fordi vi får litt her og der.og bytter tlf hvis han har lite strøm om skal på jobb,så da har jeg hans og han min..så er ikke så mye hemiligheter her igård.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...