Gå til innhold

hvor blir det av magen min da`????

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er nå i uke 16+1. har jo lagt på meg 4 kg alt men har gått ned en kg no. er litt overvektig fra før av er det derfor ikke magen syntes enda?? noen som vet? magen er ikke noe hard om dagen men på kvelden blir den hardere.. noen fler som har det sånn???

var på invendig ul i uke 11 så spiren min i full aktivitet og var på legevakta på fredag å fikk høre hjerte slaga.. men er så fortvilet...

håper noen kan svare meg...

skal på ul 9 mai så er jo ikke så lenge til da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har antakeligvis ikke noe å bekymre deg over! Jeg er i uke 24 nå ogfikk i går for første gang et forsiktig spørsmål om jeg er gravid! Magen kom ikke ut noe særlig før i uke 19 eller noe sånt og har ikke vært synlig for andre før nå.. Tror jeg har bilde på profilen min fra uke 17 så kan du jo sammenligne.. Magen kommer plutselig :)

Skrevet

så det:)

men jeg har jo seff mage sån sett men den har likom vært der hele tiden pga overvekt hehe.. men vil liksom ha den runde baby magen hehe... huff men må smøre meg med tålmodighet den kommer jo etter hvert.. men når jeg har mammabukser på da har jeg en gravid mage hehe...

Skrevet

ja min mage føler jeg selv har vært større. Tror den har gått litt tilbake, også kommer den mer etterhvert... Vi får se:) er 17+5 :)

Du kan jo også se på bildene, har lagt på meg 2 kg.

Skrevet

I mitt forrige svangerskap gikk jeg med vanlige bukser til langt ut i 5. måned. Så jeg tror det er helt vanlig at det ikke synes så raskt.

Denne gangen har jeg vært veldig plaget med mye luft i magen og har alledere i noen uker gått med sikkerhetsnål i buksen. Er 12 uker nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...