dritgrei hei hei! Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 1. til oppgaveskriving 2. til trappepussing 3. til langttidsøkonomien 4.til kortidsøkonomien 5.til slankende mat 6. til nok søvn anyone???
Karomamma Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 He he he.... hvis vi hadde et par timer ledig mener du? Neida, bare tulla. Jeg vil også gjerne ha noen lettvintløsninger!!! Anyone??
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. april 2007 #3 Skrevet 25. april 2007 1. Kutte nettledningen;-) 2. Legge sisalteppe - helt supert! 3. Spare litt hver mnd, kanskje en liten ekstrajobb på kveld/helg, hvor det du tjener skal gå til hyggelige ting:-) 4. Håpe du arver en ukjent onkel i Amerika:-) 5. Spise ofte, lite, riktig, masse vann og mosjon. 6. Gjøre kort prosess, tåle litt gråt noen kvelder, så kommer dere nok inn i rutiner igjen:-)
Travelmor Skrevet 25. april 2007 #4 Skrevet 25. april 2007 Vi kan jo hjelpe til med oppgaveskriving her inne:-) Hva skal vi skrive om??? Ellers trenger vel jeg også lettvinte løsninger. Kan nesten ikke komme med råd da jeg ikke er i stand til å følge mine egne en gang.
Urtete Skrevet 25. april 2007 #5 Skrevet 25. april 2007 Yohooo, lettvintløsninger liker jeg! ;-))) Har ikke mange gode råd, men skal følge med på tråden og snappe opp de som kommer! Jeg er spesielt interessert i fet/søt slankemat, tips om vin og øl uten kalorier, hvordan man lettest kan ødsle med penger samtidig som kontoen vokser, tips om hvordan man får nok søvn når man elsker rødvinskvelder, helsebringende røykmerker, etc... Spesielt takknemlig for tips om sunn røyk. Det kommer til å bli mange turer ut på verandaen i sommerhalvåret... Vet at Dritgreijenta også trenger tips om det samme! Moahahahahaahhahaa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå