Vekt 75 Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 har dere vært i en brudebutikk først og prøvd kjoler? Har funnet noen kjoler på nettet men vet ikke om jeg kler en slik kjole. Er så usikker på hva jeg skal gjøre.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 Jeg prøvde ikke først,men bestilte kjole+halter neck som jeg kunne sy på selv.Så da hadde jeg to valg.Du kan jo gå i en bryllupsbutikk og prøve hvis du er i tvil:)
Joikaboll@ Skrevet 25. april 2007 #3 Skrevet 25. april 2007 Jeg har hvert i butikke og finni og prøvd drømmekjolen så bestilt den på nett etterpå. Jeg syntes det var tryggest da, men nå har jeg enda ikke fått kjolen så det gjenstår å se om jeg blir fornøyd. Men det tror jeg nok.
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 25. april 2007 #4 Skrevet 25. april 2007 Jeg har ikke vært i butikk og prøvd først - jeg bare fant en på nettet som jeg "måtte" ha - tok sjansen på str til tross for at jeg ikke har visst hvilken str jeg har havnet på etter graviditeten. Var str 34/36 før grav, men bruker nå ca str 38/40. Tok sjansen på å bestille i str 38 og skrev i mail (på kommentarfeltet) at jeg bestilte denne kjolen kun hvis det var mulig å få byttet denne hvis str skulle være helt feil!! Heldigvis passet den fint. Samtidig er det korsettsnøring i ryggen som gjør at den kan tillpasses litt inn og litt ut. Den er for lang, men skal oppsøke en lokal sydame her jeg bor som kan legge opp denne for meg. Den må legges opp altså fordi den er ca 25-30 cm for lang - jeg rager bare 160 cm over bakken, hehe =) Lykke til med brudekjolen din =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå