lisepia Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 svigermor er rablende sinnsyk, men på den gode måte... hehe igår hadde hun invitert meg med ned i byen for å kikke på baby-ting... meg og kjæresten hadde kikket på en start-pakke med vogn og seng og, ja, de store ting som skal til i starten, så hun spurte om jeg ikke kunne vise henne hva det var... og vips, så var pakken kjøpt, uten at jeg rakk å si noe som helst.. hehe. jeg er jo selvfølgelig kjempe-glad for den kosta mange penger, og vi hadde ikke spart nok sammen enda, så det er jo super, men jeg har dårlig samvittighet, pga to ting.. 1.det er ikke føste gang hun har gjort det, sist kom det 4 store (ikea-størrele) poser med klær... 2. mamma og pappa hadde sagt hun ville hjelpe oss med den pakken. (svigermor hadde ett godt point med at så kunne vi bruke pengene på noe andet, men allikevel.) Vi bor i danmark, så svigers er jo der hele tiden, mens mamma og pappa bor hjemme i norge.. de kan f.eks. ikke ta meg med ut og shoppe når de vil, og jeg vet at det vil mamma... har ikke fortalt mamma om at pakken er kjøpt enda fordi jeg er radd for at hun blir lei seg.. selvfølgelig glad på vores vegne, men allikevel... hadde tenkt at jeg ikke ville si noe og så bruke pengene på noe andet, så hun ikke føler seg utenfor... Men jeg er kjempe-glad og gleder meg til alt kommer hjem og på plass. takk svigermor klems fra bortskjemte meg..
Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 Det er jammen forskjell på svigermødre.MIN har ikke kommentert svangerskapet med ett ord ! Og jeg er passert 4 mnd.Hun bryr seg rett og slett ikke. Ta godt vare på den svigermora
xanadu -høygravid- (24/8-07) Skrevet 25. april 2007 #3 Skrevet 25. april 2007 Min svigermor er også sinnsyk på den gode måten! Dette er det første barnebarnet hennes og hun shopper og strikker og står i. Drømmer om barnebarn om natta og snakker ikke om anna.
Gjest Skrevet 25. april 2007 #4 Skrevet 25. april 2007 skulle ønske jeg hadde en svigermor som deg... min har sagt klart i fra at vi ikke kan regne med å få noe av dem. jag er bortskjemt nok som det er med mine foreldre mener hun. dessuten er det vi som på død og liv vil ha denna ungen og da får vi ha råd til å betale for den selv også.. men jeg har jo mamma da som er helt i hundre. det er både jeg og samboern glade for..
Persille,Smule og lille Trille Skrevet 25. april 2007 #5 Skrevet 25. april 2007 Bare en liten ting.. Du burde nok fortelle moren din at svigermor kjøpte pakken uten at du visste om det, slik at det ikke senere kan bli en misforståelse hvor begge bestemødrene mener de har spandert vogna på dere også kommer du i en knipe. Hvorfor ikke få moren din til å bruke pengene på å komme å besøke dere og handle litt babyklær sammen heller? Da får hun jo glede seg litt sammen med deg
lisepia Skrevet 25. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. april 2007 good point.. hehe.. og jeg vet det godt.. skal ta meg sammen til det.. jeg lover..
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 25. april 2007 #7 Skrevet 25. april 2007 Jeg synes du skal bare være glad og takknemlig og ikke ha noe dårlig samvittighet ovenfor svigermor Besteforeldre er rare mennesker ser bare på foreldrene mine etter at søsteren min fikk en jente. De er ute og handler konstant nytter ikke å si at de ikke behøver det. Så til min svigermor Jeg tror jeg har verdens beste svigermor som lever for sine barn og barnebarn. Hun har sagt til oss at vi får 15 000 kr når barnet kommer og det nytter ikke å si til henne at vi heller vil at hun skal beholde de penger selv. Hun ble ung enke og har egentlig ikke mye å rote med, men hvis jeg prøver å si noe om at vi ikke trenger de penger begynner hun å gråte siden det er noe hun har spart til. Jeg har snakket med mannen min og vi har bestemt at vi tar imot penger fra henne men vi gir tilbake på andre måter. Nylig kjøpte vi henne nytt salong bord til 7 500 kr som en gave og takk fra oss for den hun er. Jeg har hørt flere ganger at jeg ikke er helt normal som er så glad i min svigermor men jeg kan ikke noe annet siden det er bare godhet som kommer ut av henne.
Solskinnsjenta Skrevet 25. april 2007 #8 Skrevet 25. april 2007 Det er så hyggelig å lese gode svigermor-historier Jeg er også kjempeglad i min svigermor. Både mine og hans foreldre er superinnstilt på å hjelpe oss hvis det er noe vi trenger. Tror nesten de ble litt skuffa når vi sa at vi hadde fått en vogn gratis. Mamma sa ihvertfall at hvis vi ombestemte oss og ville kjøpe ny, så ville de hjelpe oss med det! Svigermor har også sagt at hun vil gjerne kjøpe noe til oss, men hun vil at vi skal plukke det ut selv, hun er livredd for å presse noe på oss Kjempeglad i både mine og hans foreldre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå