Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 hvite papirduker dåpsservietter dåpslys er det noe jeg mangler?
komplett familie Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 blomster? vi brukte blå/lilla primula....
mammaentiltrulte Skrevet 25. april 2007 #3 Skrevet 25. april 2007 hadde blomster oppsatser vi med roser og grønt fra hagen
ks23 med William og Lucas Skrevet 25. april 2007 #4 Skrevet 25. april 2007 blå lys kansje eller rosa. Og noen fine blomster, vi skal ha bord kort også vi da.
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 25. april 2007 #5 Skrevet 25. april 2007 Vi hadde blomsteroppsatser i tillegg..
angelina76 Skrevet 25. april 2007 #6 Skrevet 25. april 2007 Vi hadde hvite tulipaner, to store vaser og none små med 3 tulipaner i bare. Ble veldig søtt. Fikk og tak i små lyseblå bjørner som jeg strødde utover bordet. De er egentlig til scraping, de hadde små tape på baksiden, men de fungerte veldig fint som bordpynt.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #7 Skrevet 25. april 2007 Hvit duk under. Har en ca halv meter bred rosa tynn løper (bare kjøpt stoff) over midt på bordet. Denne "løperen" legger jeg litt løst, krøller den opp, langs over bordet. Jeg drysser sølvhjertepynt over der igjen. Og har to blomsteroppsatser innimellom. Pluss tre glassholdere med blanke stener og rosa telys i. Av bordkort har jeg klipt ut hjerter av stivt papir i egnet farge, og henger de over glassene med hjelp av mini-sølvklesklyper. Servietter legges bare på tallerken.
Catida Skrevet 25. april 2007 #8 Skrevet 25. april 2007 Jeg også lurer på hva jeg skal pynte bordet med... Det finnes så få blå blomster synes jeg. Jeg har tenkt til å prøve å sette opp en enkel blomsteroppsats selv. Noen som har forslag til blå blomster som er fine å bruke?? Eneste jeg vet foreløpig er at vi skal ha hvite duker, blå lys, se om jeg finner lyseblå stener og pynte utover bordet med. Dåpsservietter, eller ensfarget lyseblå hvis jeg finner noen fine serviettringer/evt se om jeg klarer å lage noen selv(ser de har mye fine bånd i hobbybutikker). Flere som har ideer til dåpsbord??
Vi har tre mirakler! Skrevet 25. april 2007 #9 Skrevet 25. april 2007 Jeg lette også etter fine blomster til guttebord, men i blomsterforretningene sa de at det er bedre utvalg på sommeren. Jeg dro derfor til Løytens lys og kjøpte store stearinlys i fassong av lyseblå blomster som ble lagt i vakre fat med lyseblåflytesten. Restene av flytestenene strødde jeg utover den vite duken. I samme butkke fant jeg nydelige lyseblå servietter (ikke dåpsmotiv) som passet perfekt til lysene. Skulle gjerne hatt friske blomster, men dette ble en flott erstatning, og eg fikk mye skyt for bordet.
nickoline og supermann Skrevet 25. april 2007 #10 Skrevet 25. april 2007 Vi gjorde en del ut av bordet vi. Kjøpte hvite papirduker og la lyseblått tyll over. Hadde bordkort med bilde av Andreas. Dekorasjoner med hvite roser og blåbærlyng. De ble fine altså. Laget de selv også skryt skryt.... Hadde kjøpt lyseblå sommerfugl flytelys på løiten og hadde også blå sommerfugler ellers. Veldig koselig ble det!
jentebaby i hus Skrevet 25. april 2007 #11 Skrevet 25. april 2007 Da vi hadde dåp pyntet vi bordet slik: Hvit papirduk Rosa barne servietter(hadde lyst å være litt barnslig) Rosa hjemmelaget bordkort som sto i stil til serviettene Rosa te lys Rosa babyroser(potte plante) Mitt råd er: Ikke pynt for mye. Hold deg til max 3 farger
hallohallo- mor til 3 søte små Skrevet 25. april 2007 #12 Skrevet 25. april 2007 Jeg har kjøpt silkebånd som jeg legger to av langs hele bordet. Denne gangen blir de rosa, sist gang hadde jeg blå Så har jeg lys og skåler med rosa sand og noen rosa blomster og kanskje noen perler i. Bodkorta henger jeg på glasset. Klipper ut litt papp i egnet farge og skriver navna på. Det blir veldig enkelt og fint.
firemerkersmør Skrevet 25. april 2007 #13 Skrevet 25. april 2007 Navnekort. Servise og glass tar også mye plass. Av blomster brukte vi roser, fresia og lisantus (blå blomster, en av de få)
på tide å prøve? Skrevet 25. april 2007 #14 Skrevet 25. april 2007 hortensia var det nermeste lyseblått jeg kom, så jeg skal lage "oppsatser" med hortensia og margaritter i hvite potter. hvite duker, hvitt servise, blå servieter brettet som små skjorter. bordkort i blått og brunt, blå og brune små lys og lyseblå skumfrosker (godteri altså) rundtomkring skal jeg pynte med lyseblå ballonger med brune bånd.
Lonely Skrevet 25. april 2007 #15 Skrevet 25. april 2007 Her skal jeg pynte med hvite duker, på midten skal det ligge remse med perler av ulik str i blått og sølv tråd. Har blåe kubbelys og te-lyseholdere. På fatene ligger serviettene, de er pyntet med serviettholder som er "ett dåpsbarn",trer så servietten gjennom magen på figuren slik at det blir som en dåpkjole. På denne servietten/dåpkjolen skriver jeg navn slik at det blir ett bord kort. Kjøper antagelig margeritter eller slike campagnula trur æ te blomster... på Kakebord har jeg 2 blåe elefant lys til å pynte med og på gavebordet har jeg ei blå vogn med lys i som pynt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå