Gå til innhold

noen med svangerskapsforgiftning???

Anbefalte innlegg

Skrevet

har fått konstatert eggehvite i urinen, forhøyet blodtrykk og har masse vann i kroppen... har en del hodeverk og er uendelig trøtt.. er i begynnelsen av uke 37.. lurer på om det er fler som har det som meg, og om noen vet hvor lenge vi må gå sånn?? til fødselen skjer av seg selv, eller om de setter meg i gang etter en tid... er så sliten å lei.. litt engstelig og da, noen som vet om det blir noe ekstra oppfølging under fødselen og om eventuelle komplikasjoner.. håper noen kan svare..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har svangerskapsforgiftning og svangerskapskløe. skal settes igang før jeg da.

Jeg er 34+6 idag og legen ville jeg skulle prøve å holde ut 2 uker til når jeg snakket med han igår.

Men hvis helsa mi ble for dårlig skulle jeg komme ned og bli satt igang/ta keisersnitt.

Har du bare vært hos vanlig lege eller har du vært innom på sykehuset?

Jeg går til oppfølging på svangerskapspoliklinikken på sykehuset.

hvis du ikke gjør det ville jeg kontaktet dem, de kan bedre svare på spørsmålene dine for ting gjøres jo forskjellig fra sykehus til sykehus

Skrevet

Ikke for å virke kranglete, men har dere virkelig svangerskapsforgiftning? Er det ikke begynnende svangerskapsforgiftning dere har? Jeg trodde at ved svangerskapsforgiftning ble fødselen satt i gang umiddelbart pga av fare for mors og barnets liv. Jeg bare undrer meg altså.

Skrevet

joda er svangerskapsforgiftning.. men det er forskjellige grader av den.. så de som har den under kontroll blir bare godt oppfølgt av jordmor/lege

Skrevet

er under oppsyn av jordmor, skal til henne i morgen igjen, var hos henne på mandag.. kommet så mange spørsmål nå i ettertid, så jeg skal snakke med henne i morgen..

så du skal uansett ha keisersnitt...????

eller kan det være du skal føde normalt??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...