Gå til innhold

fikk ikke vite kjønn!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har vært på ultralyd i dag og alt sto bra til, men ble litt skuffet siden vi ikke fikk vite kjønn.. den lille ville ikke snu seg.. hehe..:) bare lå der krøllet sammen:P

men trudde jeg skulle få vite d siden jeg er i uke 17 nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det fikk ikke vi heller. Jeg var også 17 uker da, men jeg fikk en ny time til ultralyd av min lege, så da håper vi å få sett det. Det er bare å spør om en ultralydtime til, du får helt sikkert. Jeg har en magefølelse at det er en gutt, men det er jo greit å få det bekreftet. Har jo lyst til å kjøpe noe klær og slike ting. Lykke til !!!!

Skrevet

Kjedelig å ikke få vite kjønn da, men det viktigste er jo at alt er bra med den lille:o)

Skrevet

ærlig talt! Man får da ikke en lege til å henvise til en extra Ul bare for å finne ut hvilket kjønn det er ?? Det er da noe man kan gå til privat å betale for det selv.( forutsetter selvfølgelig at det ikke er noen medisinske grunner til at legen henviser til en extra Ul)

Skrevet

Du får ikke ekstra UL hvis det ikke er noen spesiell grunn til det........slik er det i hvertfall her.

Vi fikk heller ikke se kjønnet på UL i uke 18,men jeg skal på ny UL i morgen (uke 28) grunnet lavtliggende morkake.

De som røyker under svangerskapet får visst også en ekstra ultralyd, for og se om barnet vokser som det skal!

Skrevet

Tror ikke du får innvilget ekstra UL fordi de ikke så kjønn...

Vi fikk vite kjønnet i uke 18, men med spørsmåltegn...En kan ikke være helt sikker! Skal på 3D UL om 3 uker, er da i uke 27 og håper vi kan se kjønnet 100%....Har fått anbefalt 3D fra andre, som sier at da kan en nesten se hvordan barnet kommer til å se ut + kjønnet da...Men, en bør ta 3D mellom uke 25 og 32 for best resultat! :)

Skrevet

Vi fikk heller ikke vite det. Navlestrengen lå mellom bena pluss at h*n lå med bena i kors:)

Skrevet

vi fikk heller ikke vite kjønn, jeg er nå 18+3. Min er en liten turbo som nektet å ligge i ro da legen skulle måle og lete etter kjønnet.

De syntes det så ut som at det var en gutt, men de kunne ikke si noe for sikkert grunnet den lille turboen som ligger i magen :)

så vi bestemte oss da for å bare la det være, og vente å se hva det blir

Skrevet

vel, vi fikk det her hos oss... det kommer vel ann på legen vil jeg tro...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...